掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

31歲賴慰玲宣佈未婚懷孕:我們的寶寶快5個月 __,賴慰玲,

【新增內容】「TheBiggestBDGift,今年最大最大的生日禮物,是我肚中有了一個小生命「除了演員我的夢想就是當一個母親,是這個時候了我們牽手5 ...


【新增內容】

「TheBiggestBDGift,今年最大最大的生日禮物,是我肚中有了一個小生命「除了演員 我的夢想就是當一個母親,是這個時候了

我們牽手5年 我們的寶寶快5個月

我們帶着滿滿的感動和祝福

期待着寶寶的來臨

來噴射式恭喜我

#mothertobe #superhappybirthday」噴射式恭喜係乜嘢玩法呢?

Anyway,恭喜晒賴慰玲!《女人俱樂部》(M Club)飾演少女版許珍妮(張慧儀)嘅嗰個!喺《殭》裡面飾演非常搶戲嘅神婆丘玲梅,家陣仲拍緊新劇《宮心計2·深宮計》、《棟仁的時光》,今日喺社交網貼圖宣佈,佢就快做媽咪喇!黠解揀今日宣佈?因為今日係佢31歲生日。賴慰玲仲貼咗張兩口子雪山留影,相中男方背鏡而立頗chok,賴慰玲舉機為之留影。至於賴慰玲男友,係舞台劇工作者梁子峰,參與作品包括《野豬》(2014)、《鴕鳥頭》(2013)和《七位導演眼中的40@2012》(2012),兩人均醉心演藝,賴慰玲係香港演藝學院表演系學士,畢業後經學院老師羅冠蘭推薦,參與無綫劇集《M Club》試鏡而入行,曾在試鏡中一人分飾七角,後成功入圍且能演出劇中張慧儀少女版角色——許珍妮,成功彈出。陳凱琳(Grace)被問好友賴慰玲未婚懷孕,她接受傳媒訪問時稱:「No she told us and a few close friends ahead.」Grace仲話聽到消息,當然第一時間恭喜佢。咁到時會唔會爭住做契媽?佢話:「Haha I hope so.」至於好友會唔會等生完先結婚,Grace就話:「I think I leave her to answer this la.」因為合作《迷》而成好友嘅田蕊妮,接受傳媒訪問就謂:「我其實之前已經恭喜佢呀,佢其實之前都已經知,真係戥佢好開心,好高興,因為佢一路都夢想做媽咪,佢終於夢想成真!」另外,同樣就快做媽媽嘅孫慧雪就喺自己個Instagram度貼相恭喜賴慰玲,佢話:「生日快樂,恭喜你做人媽媽真替你開心,估唔到我哋一齊做媽媽。」賴慰玲仲有覆雪雪BB,話點解揀張影得唔靚嘅相,點知雪雪BB話張相係蔡思貝手筆,蔡思相話:「兩個幸福寫在臉上,仲叫影得唔好?」勁晒幸福。

賴慰玲仲貼咗張兩口子雪山留影,相中男方背鏡而立頗chok,賴慰玲舉機為之留影。(IG圖片) 賴慰玲分別喺《女人俱樂部》(M Club)飾演少年版許珍妮(張慧儀),《殭》裡面飾演神婆丘玲梅。(IG圖片) 今日係賴慰玲31歲生日。(IG圖片)
而5月初佢出席活動時其實已經有少少見肚。(資料圖片) 男友梁子鋒 田蕊妮因同賴慰玲合演《迷》而成為好友(吳業坤facebook圖片)
(孫慧雪Instagram圖片) (孫慧雪Instagram圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!