掃呢頁CODE去手機

2017年7月19日 星期三

譚嘉儀被爆手背有疤 惹自殺疑雲 __,譚嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

譚嘉儀澄清番隻手嘅傷痕係點嚟。歌手譚嘉儀(Kayee)被讀者爆料指她在其熱爆歌《陪着你走》MV中,左手拇指及食指之間的手背有一條疤痕,令人聯想到跟曾傳 ...


譚嘉儀澄清番隻手嘅傷痕係點嚟。

歌手譚嘉儀(Kayee)被讀者爆料指她在其熱爆歌《陪着你走》MV中,左手拇指及食指之間的手背有一條疤痕,令人聯想到跟曾傳割脈自殺的同門何雁詩左手上的傷疤一樣,隱藏着一個不可告人的秘密。

Kayee在電話中哈哈大笑,先多謝外界關心她,指手上的疤痕是發生意外所致:「大家想像力實在太豐富,嗰條疤痕係我10歲嗰年,有日打10號風球,以前屋企有道玻璃門,因為太大風,啲風吹到道門閂咗,我諗住過去想推番開道門時,點知上面啲玻璃爛咗仲冧落嚟,我隻手就咁被割咗一忽肉走,嗰日要立即入醫院縫咗七針。」問到可有考慮激光去痕?她覺得無需要,因為沒有影響生活。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!