網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月4日 星期二

港姐變髮:由長變短!Nicole唔再似朱千雪 __,千雪,港姐,朱千雪,

大家又覺得Nicole呢個新look點呢?《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗到又一城髮型屋「變髮」,佳麗中以178cm模特兒身材的SukiWong ...


大家又覺得Nicole呢個新look點呢?

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗到又一城髮型屋「變髮」,佳麗中以178cm模特兒身材的Suki Wong變髮最大,她由一頭披肩長髮剪成短髮。Suki剪短頭髮後更清爽,她表示是第一次剪得那麼短,問到她可會不捨得長髮?她說:「初時有啲唔捨得,但係剪完出嚟就好鍾意短髮。」

「白富美」Nicole Wu則由長髮收短到及肩,原本有指她似朱千雪,現在反而變得似台灣歌手桂綸鎂,更添氣質,而她本人表示滿意,特別喜歡頭髮染了的顏色。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!