掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

買外賣遇冧樹張智霖出手搬 __,張智霖,

Chilam為其他道路使用者着想,落車幫手移開斷樹。
買外賣遇冧樹張智霖出手搬藝人張智霖(Chilam)及太太袁詠儀(靚靚)昨日於十號風球高懸下,駕車外出買外賣醫肚,期間不忘於社交網玩直播,呼籲外出市民要 ...


買外賣遇冧樹張智霖出手搬

藝人張智霖(Chilam)及太太袁詠儀(靚靚)昨日於十號風球高懸下,駕車外出買外賣醫肚,期間不忘於社交網玩直播,呼籲外出市民要注意安全,更落車幫手移開路面的斷樹:「咁做都應該嘅,仲有其他道路使用者嘛,我仲有報警添,(返屋企)條路點都有啲影響,最後我U Turn行第二度。(試過打風遇到危險事?)有(口架),打風約打牌,點知成隻窗無端端飛咗出嚟。」有電影工作在身的他原定昨日休息,未有打亂工作安排。

至於靚靚則表示沿路有很多塌樹,最震撼是路經深水灣,因太大浪關係發現:「成個灣唔見咗。」

駕車外出的Chilam不忘提醒市民要注意安全。
  • 駕車外出的Chilam不忘提醒市民要注意安全。

此外,國際影星周潤發昨日亦被網民發現在十號風球下現身窩打老道,當時戴着帽子和穿上風褸的他,正為馬路上一些掉下來的樹枝作出清理,以免阻擋馬路上的車輛行駛,相當親民。


鍾意就快D Share啦!