網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月8日 星期二

彭于晏獲封最靚仔美猴王 余文樂都讚 __,彭于晏,余文樂,

彭于晏(左)同余文樂出席新片首映。藝人余文樂(樂仔)與台灣型男彭于晏(Eddie)出席英皇電影《悟空傳》首映,於片中演孫悟空的Eddie,對於獲網友大 ...


彭于晏(左)同余文樂出席新片首映。

藝人余文樂(樂仔)與台灣型男彭于晏(Eddie)出席英皇電影《悟空傳》首映,於片中演孫悟空的Eddie,對於獲網友大讚為最靚仔的美猴王,他表示與樂仔於15年前合作偶像劇《愛情白皮書》時,他從未獲人讚靚仔,更謂:「我不覺得帥,是別人說的,那就要謝謝父母。」在旁的樂仔則謂:「我覺得佢係最高大靚仔嘅美猴王,但孫悟空應該係矮嘅。」

飾演二郎神的樂仔,被問到可認為自己是演出該角色的藝人中最壯的一位?他謂:「我覺得以前冇人演過咁我認咗佢先!(何潤東咪做過囉!)係咩?咁我算係羽量級,羽毛個羽,佢係重量級,大隻啲。」更指拍罷該片後也有繼續運動Keep身形,問到女友對其身形是否感到高興?樂仔謂:「唔話你知,但佢喺台灣睇咗套戲,都覺得我辛苦,佢本身都有做運動,所以知要長時間Keep住個身形係好困難。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!