網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月27日 星期日

狄龍支持阿仔追多個 __,狄龍,

狄龍夫婦探孫,笑不攏嘴。
狄龍支持阿仔追多個再次抱孫的狄龍與太太陶敏明,昨日到醫院探望新抱與孫仔譚杺,狄龍難掩興奮心情說:「好開心呀!都七磅九,好夠喇,太肥都唔係咁好!」講到要 ...


狄龍支持阿仔追多個

再次抱孫的狄龍與太太陶敏明,昨日到醫院探望新抱與孫仔譚杺,狄龍難掩興奮心情說:「好開心呀!都七磅九,好夠喇,太肥都唔係咁好!」講到要幫新抱補身,會否順道幫譚俊彥補一補?陶敏明笑說:「依家係佢冇時間畀我幫佢補,補又驚佢肥喎,要拍戲(口架)嘛!」提到狄龍一家都是「演藝世家」,是否允許孫仔入行?他說:「依家講又太早。(阿仔譚俊彥做到劇接劇?)希望有好劇本畀佢,聽到佢嘅評價都幾好,表現到位,冇遲到。」

問到現時兩夫妻是否弄孫為樂?陶敏明說:「要交番畀媽媽照顧,大家教法唔同,我哋係客串。最想帶兩個小朋友去旅行,我同老公帶兩個細嘅去,佢哋一定會畀面色我睇!」講到兒子有意生第三胎,狄龍笑說:「我一定會支持,我都有五個兄弟姊妹。」






鍾意就快D Share啦!