掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

名人:歐鎧淳游水行先唔拍戲 __,歐鎧淳,

歐鎧淳話佢依家個方向都係游水行先。香港「女飛魚」歐鎧淳與藝人王喜,出席他們有份配音的動畫慈善首映,歐鎧淳更獲男友胡子彤到場支持。首次為動畫配音的歐鎧淳 ...


歐鎧淳話佢依家個方向都係游水行先。

香港「女飛魚」歐鎧淳與藝人王喜,出席他們有份配音的動畫慈善首映,歐鎧淳更獲男友胡子彤到場支持。首次為動畫配音的歐鎧淳覺得好神奇,她說:「配音共3日,一開始冇諗咁多,只係當工作,感覺好神奇,聲演又好似演員咁去首映去謝票。(有難度?)因為媽咪話我把聲跟唔上,冇諗難度,想證明畀媽咪睇,因為角色都係女仔但有啲男仔頭,覺得好似我,但我就要高8度聲,誇張十倍。」問到會否拍戲?她直言公司與教練都有傾過,因為暑假要練多一倍水,而且將會在9月有3個比賽:「依家工作都係六、日多,要休息以外搵時間,難啲喇。因為之前休息唔夠而整傷頸,經歷一段時間知道方向,游水行先。」

王喜澄清冇貶義

提到王喜在社交網上載了一張的士收據照,並留言:「香港的士司機的算術 100-39.3=60」疑似暗指他搭的士時,司機找少7毫子,隨即事件引發廣泛討論。王喜被問到乘坐甚麼交通工具到場,他說:「港鐵呀,唔驚壞啦,有接駁巴士。」講到「的士算術」一事,他直言沒有想過一條減數會引起討論,又謂就算美國總統坐香港的士都要跟香港的士收費法律:「大家忽略兩點,香港的士收費係跟法律,就算唔係香港人坐,外國人坐都係要畀,但呢個唔係單向。第二乘客司機唔係僱主僱員關係,一條減數引發到大家關注。(點解今次會放上網?)我都係喺香港出世,大家都有遇過,每日都發生。」他又問在場記者這條數點計,他說:「冇啱定錯,『香港的士司機的算術』呢句句子邊個地方帶有貶義。(以後帶毫子畀錢?)要睇吓有冇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!