掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

陳展鵬唔想再講單文柔:有啲悶 __,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,

陳展鵬話唔想再講單文柔,佢覺得有啲悶。藝人陳展鵬出席無綫新劇《同盟》宣傳,操到一身弗爆身形的他,透露近個半月趁放假勤做運動,既打Golf,又跑山及玩水 ...


陳展鵬話唔想再講單文柔,佢覺得有啲悶。

藝人陳展鵬出席無綫新劇《同盟》宣傳,操到一身弗爆身形的他,透露近個半月趁放假勤做運動,既打Golf,又跑山及玩水上活動,笑指已很久沒有運動,故起初做運動感到好疲倦。

對於拍檔胡定欣身在澳洲開工,問到宣傳重任是否落在他身上?展鵬謂:「算佢拍緊綜藝節目,邊個有時間就邊個宣傳,我希望之後可以同成套劇演員一齊出外登台。」而活動中將與同場的女演員比賽,問到可會讓賽打扮性感的張秀文?展鵬謂:「我未正式見到佢,都係玩啫!冇問題,我係組長,一陣咪派啲唔留手嘅隊員同佢哋玩。(秀文露事業線喎!)咁堅?咁咪幫到宣傳囉!幾好。」

娶妻求淑女

談到緋聞女友單文柔接受訪問時繼續否認戀情,並指感情事要低調,展鵬聞言表示多謝大家關心:「件事都接近成半年,我大個仔,知大家擔心我搵唔到女朋友,每次宣傳都問我類似問題,總之大家都要透氣,有啲悶,感情事係兩個人,要睇時間適唔適合,我揀女友會視為結婚對象,娶妻求淑女,畀啲時間觀眾休息吓,唔係就會太乏味,放心,我一支花年紀識點處理私人問題。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!