掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

【add即時.尚】Hermès千人派對 鐵粉袁詠儀捧場 馬德鐘19歲兒子行騷 __,袁詠儀,馬德鐘,

Hermès前晚在香港舉行神秘的「MenUpsideDown」之旅,在啟德郵輪碼舉行,先來2017秋冬時裝騷,之後舉行千人派對,品牌MD、設計總監等全 ...


Hermès前晚在香港舉行神秘的「Men Upside Down」之旅,在啟德郵輪碼舉行,先來2017秋冬時裝騷,之後舉行千人派對,品牌MD、設計總監等全都來港主禮,堪稱近年最揼本的大型時裝活動。

時裝騷請來名人二代或influencers 行騷已成為天橋新常態,愛馬仕也來試一試,事前保密度極高的guest models list ,一路行一路驚喜連連。馬德鐘19歲兒子馬在驤、王敏德父子檔、黃偉文等,都罕有驚喜行catwalk。其中馬德鐘19歲兒子、游泳冠軍馬在驤第一次行騷,6呎高、身材健碩的他,穿上格子外套、打領呔出場,行得充滿自信、氣定神閒,一派模特兒格局。

他在後台rehearsal 時,更獲設計師為他整衫,「第一次行騷係好開心,為咁大的品牌行,係Hermès同法國品牌,個runway好長,好似一行出黎,就越行越長咁,唔知自已行成點,要睇返先知。」事前已向父母取經,「佢地好多經驗,貼士係叫我行番自然些,好似平時行路咁。」馬在驤做模特兒的首次就行super brand,他坦言有興趣入娛圈行,但要修顧稍後開學的大學課程及遊水,「下星期有大比賽,而家因為我未返學,每個星期都會練9次水,每次兩個鐘頭左右。」媽咪馬太就俾滿分,「幾意外,佢第一次行好自然,非常唔錯,入行呢啲都無所謂,佢岩岩先19歲,我覺得係可以多方面試,令到自己的人生更精彩。」

採訪:林妙萍 攝影:陳慧安 19歲馬在驤第一次做模特兒,已獲Hermèss睇中。 王敏德和兒子王躍穎父子檔一齊行。
在內地拍劇的朱鑑然專程回港行騷。 馬詩慧和馬德鐘太太張筱蘭對兒子行騷,表示滿 Hermès鐵粉袁詠儀當然有捧場。
霍啟剛和郭晶晶昨晚暫時不湊仔,拍拖去party。 王敏德和囝囝一向有女人緣。 設計師為馬在驤襯衫。



鍾意就快D Share啦!