網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月19日 星期二

唔肯講仔定女 陳凱琳做賴慰玲BB契媽 __,凱琳,賴慰玲,陳凱琳,

陳凱琳與賴慰玲係好姊妹,契媽一定有佢份。藝員陳凱琳(Grace)與歐錦棠到銅鑼灣出席活動,大晒長腿的她在歐錦棠指導下擺出李小龍的招牌pose。Grac ...


陳凱琳與賴慰玲係好姊妹,契媽一定有佢份。


藝員陳凱琳(Grace)與歐錦棠到銅鑼灣出席活動,大晒長腿的她在歐錦棠指導下擺出李小龍的招牌pose。Grace透露爹哋亦是李小龍的瘋狂粉絲:「喺屋企相簿見過爹哋扮李小龍造型嘅相,黃色緊身衫、髮型都跟足!棠哥話如果喜歡嘅話,佢可以送一個李小龍珍藏品畀Daddy,實開心死佢。」Grace覺得習武可訓練到人的毅力,自己亦有意向李小龍學習做打女:「之前拍劇都有打過,覺得女仔細細粒亦都可以好有型,最緊要學識擺Pose。」

講到日前Grace孖住男友鄭嘉穎,與好姊妹陳嘉寶、賴慰玲及其另一半聚會。Grace說因賴慰玲預計年底生B,生完又坐月較忙,因此預先慶祝。Grace笑指男友並非參與這些聚會,與大家都很熟。當晚一行人炮製泰國大餐,問到佗B的賴慰玲是否食慾大增?Grace說:「都有,唔好睇小佢,佢本身都幾食得,但都要戒口。(做契媽?)已經係契媽啦,佢都想我幫手改BB嘅英文名。(知道係仔定女?)知道,但暫時唔講得,要幫手守秘密。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!