網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月19日 星期二

【獨家】袁偉豪同女友戀戰沖繩 張寶兒懶理男友密密撳電話 __,袁偉豪,張寶兒,

「港姐殺手」袁偉豪同岑杏賢分手大半年,上月公開認愛細11年嘅張寶兒,兩人去非洲拍節目時擦出愛火花,袁偉豪更感激女友唔嫌自己係uncle。兩人拍拖短短幾 ...


「港姐殺手」袁偉豪同岑杏賢分手大半年,上月公開認愛細11年嘅張寶兒,兩人去非洲拍節目時擦出愛火花,袁偉豪更感激女友唔嫌自己係uncle。兩人拍拖短短幾個月,感情一日千里,原來袁偉豪已經同女友去旅行戀戰沖繩,被讀者李小姐透過「爆相爆片」分享。

李小姐接受電話訪問表示,前日(17日)下晝6點幾,喺沖繩美國村見到袁偉豪同女友行街,同行仲有一位男友人:「佢哋三個人企咗喺度一陣,之後見佢哋過對面馬路,會合一個女仔朋友,過程中袁偉豪有同男仔傾偈,但身邊女友就密密撳電話。」

問到袁偉豪同女友有冇表現sweet sweet?李小姐表示:「佢哋冇拖手,女友只係默默跟佢身後。我本想影正面相,但佢望到我,好似想叫住我咁,我就走咗啦。」從李小姐提供嘅相片所見,着白色長袖衫戴超嘅張寶兒全程做低頭族,兩人手上都未見戰利品,似乎係去美國村行吓兼開餐。

袁偉豪上周六仲喺香港出席活動,相信佢同女友都係啱啱到沖繩,就已經被讀者「爆相爆片」,佢哋喺社交網都冇透露行蹤,似乎想低調保護戀情,對於被讀者「爆相」戀戰沖繩,問到係咪想加深了解增進感情?袁偉豪回覆傳媒表示:「其實我嚟呢度係自己休息嘅,因為做嘢忙咗9個月,見有少少空檔,所以就過嚟呢邊搵朋友,我係同Bowie(張寶兒)一齊過嚟呢度,其餘我就唔講嘞。」

袁偉豪仲不吐不快:「我唔係好喜歡香港人嚟到呢度,見到我哋即刻用手機影,唔好同我講食得鹹魚抵得渴,我絕對唔認同,如果想留紀念影相我絕對冇問題,但我唔鍾意o依家啲人偷影,好冇禮貌,完全侵犯我私癮,呢個矛盾得嚟好難妥協,唔好因爲我係公眾人物就可以被人咁影,調轉我影你擘大口食麵,你會點呢?將心彼己。」



袁偉豪有同男仔傾偈,但身邊女友就密密撳電話(讀者李小姐提供圖片) (讀者李小姐提供圖片)
袁偉豪上月公開認愛細11年嘅張寶兒

兩人去非洲拍節目時擦出愛火花

鍾意就快D Share啦!