網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月19日 星期二

跟得女友唔扭計搵Friend陪食 __,

Phoebe出完活動玩自拍,莫非Send相畀男友報告行蹤?
跟得女友唔扭計搵Friend陪食單文柔(Phoebe)自被爆暗撻陳展鵬後,兩人一直表現甜蜜,女方更甘做跟得女友。當展鵬有工作在身未能相伴時,Phoeb ...


跟得女友唔扭計搵Friend陪食

單文柔(Phoebe)自被爆暗撻陳展鵬後,兩人一直表現甜蜜,女方更甘做跟得女友。當展鵬有工作在身未能相伴時,Phoebe就趁空相約友人飯敍。

日前下午,Phoebe出席完活動後,會合數名女友人玩自拍,其後再轉往沙田搵食。換上星星圖案露膊上衣的她,落車後孖友人邊行邊傾,步往附近餐廳會合另一位男友人開餐。

單文柔孖好友邊行邊傾。
  • 單文柔孖好友邊行邊傾。

有愛情滋潤的Phoebe心情大靚,席上跟友人有說有笑,雞啄唔斷,期間亦不時低頭甜笑撳電話,未知是否向男友報告行蹤?眾人逗留約兩小時埋單走人。步出餐廳後,Phoebe與幾位女友人齊齊到洗手間「趁墟」,完事後再往附近櫃員機撳錢,但眾人似乎意猶未盡,繼續在人來人往的商場閒逛吹水,傾了約十數分鐘左右,男友人負責護花送幾位女士搭升降機往停車場取車。




鍾意就快D Share啦!