掃呢頁CODE去手機

2017年9月12日 星期二

有同陳秋霞保持聯絡 鍾鎮濤:為佢加油 __,鍾鎮濤,陳秋霞,

鍾鎮濤透露同舊愛陳秋霞久不久會聯絡。(資料圖片)歌手鍾鎮濤(阿B)對於舊愛陳秋霞患乳腺癌,阿B回覆說:「為佢加油,希望佢冇乜事。」阿B坦言跟陳秋霞久不 ...


鍾鎮濤透露同舊愛陳秋霞久不久會聯絡。(資料圖片)


歌手鍾鎮濤(阿B)對於舊愛陳秋霞患乳腺癌,阿B回覆說:「為佢加油,希望佢冇乜事。」阿B坦言跟陳秋霞久不久也會聯絡,對上一次見到對方,是在香港一個活動上,不過當時兩人各有各忙,未有坐低傾偈,他說:「我唔知道佢病咗,不過呢個病(乳腺癌)可以好番嘅機會好大。」

阿B表示他一家人都好注重健康,他說:「唔係淨係太太先應該注意,細路仔嘅成長過程、細節,我哋都會注意到,因為生活係成套,唔係瞇埋眼淨係掛住賺錢就掉低晒所有嘢,其他嘢乜都唔理,健康係好重要,依家世界環境唔係幾好,空氣、食物各樣都要注意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!