掃呢頁CODE去手機

2017年10月25日 星期三

【同心穎全裸浸溫泉】11月先有時間驗身 鬼剃頭高海寧:開始甩頭髮 __,心穎,高海寧,黃心穎,

今日森美、高海寧、黃心穎、麥美恩等為主持嘅大台節目《森美旅行團》出席記招。講到今日自爆壓力大而鬼剃頭脫髮,高Ling仲話原來以前都試過一次:「其實我6 ...




今日森美、高海寧、黃心穎、麥美恩等為主持嘅大台節目《森美旅行團》出席記招。講到今日自爆壓力大而鬼剃頭脫髮,高Ling仲話原來以前都試過一次:「其實我6年前試過一次(鬼剃頭),我覺我身體係有啲唔舒服嘅,我成日出手汗,個人成日都好緊張,開始甩頭髮,我覺得要注意身體健康多啲!」不過佢就話未得閒睇醫生,佢話:「我啱啱落機就嚟咗呢度,我會留兩日嘅,都有工作安排再飛大馬拍埋微電影,11月飛返嚟嘅時候就會book body check。」

講番啲開心事,日前高Ling喺《星和無線電視大獎2017》中攞到「飛躍進步藝人獎」,佢會唔會喺TVB頒獎禮再下一城而信心大增呢,高Ling就話對獎項冇咩渴求,只係平常心面對,如果冇都唔會唔開心咁話。

另外,喺節目入面同高Ling一齊浸溫泉嘅黃心穎就話,佢曾經同高Ling兩個全裸浸溫泉,心穎仲勁讚高Ling身材好,而預告中森美喺佢哋面前脫毛巾浸溫泉,黃心穎就話當時冇預到森美會咁做,而自己就咩都睇唔到。

相關新聞:

【個窿5蚊銀咁大】做業主壓力大 高海寧驚現鬼剃頭

http://bit.ly/2yKjijU

【森美意外流出】小V領變大V領 黃心穎有解釋......

http://bit.ly/2yKPiWI



今日森美、高海寧、黃心穎、麥美恩齊齊出席記招 高海寧講到鬼剃頭一事,佢仲話原來以前都試過一次。


喺節目入面同高Ling一齊浸溫泉嘅黃心穎就話,佢曾經同高Ling兩個全裸浸溫泉。


鍾意就快D Share啦!