掃呢頁CODE去手機

2017年10月25日 星期三

67歲張之珏電梯跌倒縫4針:斷頸隨時死! __,

好彩冇咩事!70、80年初著名電影、電視、播音、舞台劇藝人張之珏早年移居紐西蘭,最近專誠返港為舞台劇《小城風光》執導。昨日,67歲的張之珏在銅鑼灣鐵站 ...


好彩冇咩事!


70、80年初著名電影、電視、播音、舞台劇藝人張之珏早年移居紐西蘭,最近專誠返港為舞台劇《小城風光》執導。昨日,67歲的張之珏在銅鑼灣鐵站乘扶手電梯時,不小心失足跌倒,流了不少血,最後縫了4針!

張之珏接受東網訪問,他說:「最衰自己冇聽呼籲,冇緊握扶手,當時要整理背包,唔小心成個向後跌倒,好彩有個背包墊住,唔係嘅話就頭落地先,斷頸隨時死得!雖然我67歲,但我keep住做運動,身體好似33歲咁。」他指即時送院,幸好只是擦傷,但就流了很多血,檢查後並無大礙。今次意外不是甚麼大事,更叫朋友幫手影相留念。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!