掃呢頁CODE去手機

2017年10月25日 星期三

結咗婚仲煙韌 孫耀威陳美詩Sweet撐枱腳 __,孫耀威,陳美詩,

勁恩愛!歌手孫耀威(Eric)與女友陳美詩(Macy)拍拖八年,早前在美國秘密註冊結婚,於今年七月在香港舉行婚禮,正式成為夫妻。兩人婚後依然恩愛如昔, ...


勁恩愛!


歌手孫耀威(Eric)與女友陳美詩(Macy)拍拖八年,早前在美國秘密註冊結婚,於今年七月在香港舉行婚禮,正式成為夫妻。兩人婚後依然恩愛如昔,經常孖住出席朋友飯局。日前晚上9時許,Eric駕車與老婆Macy拍拖前往跑馬地搵食,泊好車後,兩公婆邊行邊傾,Eric不時望住老婆笑咪咪,表現甜蜜!其後雙雙行去附近一間餐廳撐枱腳。

逗留約個多小時,二人醫肚後,Macy尾隨老公步出往街頭取車,期間見記者拍照亦大方任影唔嬲,之後Eric做柴可夫載老婆返歸。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!