掃呢頁CODE去手機

2017年10月25日 星期三

望再下一城!獅城視帝王浩信英倫祝捷 __,王浩信,

出爐獅城視帝王浩信趕抵倫敦拍劇,即時受到新劇《兄弟》的團隊祝賀。藝人王浩信日前憑劇集《踩過界》在新加坡擸走《星和無綫電視大獎2017》視帝後,即轉戰英 ...


出爐獅城視帝王浩信趕抵倫敦拍劇,即時受到新劇《兄弟》的團隊祝賀。


藝人王浩信日前憑劇集《踩過界》在新加坡擸走《星和無綫電視大獎2017》視帝後,即轉戰英國為新劇《兄弟》拍攝外景,獲《踩過界》的監製林志華及演員在拍攝現場為他開香檳祝賀,浩信當然好識做,收工後拉大隊到唐人街食飯再慶祝!

浩信接受訪問時說:「好多謝《兄弟》嘅團隊同我喺英國食呢餐飯,我哋都要同監製林志華慶祝,《踩過界》係佢嘅作品,我哋好多演員都憑套劇攞到獎。」問有否信心於台慶頒獎禮奪得「最佳劇集」,他又謂:「依家嘅成績對《踩過界》都已經好有交代,其他嘢唔諗咁多住,亦都恭喜《同盟》攞到呢個獎,其實唔係邊套劇攞到或攞唔到呢個獎就係開心定唔開心,反而係希望所有劇集都受觀眾歡迎。咁當然我都好希望《踩過界》之後攞到『最佳劇集』,信心係要有嘅,但對手都好強,之後《溏心風暴》我都有份參與,希望都有機會。」

最想得到「最佳劇集」

而監製林志華則希望王浩信及李佳芯可以在台慶頒獎禮再下一城:「我對佢哋好有信心,無論佢哋嘅演出同努力,值得有呢個獎勵畀佢哋,不過其他對手都好強,希望佢哋順利至於『最佳劇集』呢樣嘢係屬於全套劇嘅,《踩過界》質素大家有目共睹,我都好期望同成組人分享呢個成果。」

說到現時《兄弟》於英國的拍攝情況,王浩信說:「非常順利!呢度未至於好凍,大家都拍得好開心。」監製林志華補充:「啲演員嘅造型都好靚,希望大家鍾意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!