掃呢頁CODE去手機

2017年10月26日 星期四

十九大期間 強國富商大舉南下 [壹週刊 - 1442 - 財經] __,強國,中國,M1,

習近平打貪五年,查處超過二百多萬黨員,唔少富商都驚牽涉其中。中環人語十九大期間 強國富商大舉南下上星期中共十九大開鑼,雖然地點喺北京展開,但唔少內地政 ...






習近平打貪五年,查處超過二百多萬黨員,唔少富商都驚牽涉其中。

中環人語

十九大期間 強國富商大舉南下

上星期中共十九大開鑼,雖然地點喺北京展開,但唔少內地政商界人士反而大舉來咗香港,何解?

咪就係正正係要避開十九大囉;對上一次十八大,好多高官之後都俾人捉咗去問話或者紛紛落馬,而每個高官後面,都係一個千絲萬縷的利益集團,藤褦瓜瓜褦藤,牽連真係「誅九族」嘅級數。到今次十九大,唔少商人驚會受到牽連,都話要南下香港避難。唔少喺香港設分公司嘅中資,都收到上頭嘅「柯打」,話大老細呢排會嚟香港,要醒醒定定招呼咁話。

而前幾日小宗就喺中環中心對出,見到久未露面、「卓京系」嘅掌門人覃輝。覃輝做生意不嬲多瓣數,除咗係星美國際( 198)大股東之外、又係「天上人間」夜總會老闆,喺上海同北京持有多間傳媒,更加同李嘉欣傳過緋聞。○五年佢因為涉及原建行行長張恩照案,被有關部門帶走協助調查,逐漸淡出。○九年仲被指係另一行賄案嘅最大行賄者,但出奇無被檢控。今次「再現」香江,唔通江湖有事?





有傳李嘉欣 03年拍《畫魂》期間,覃輝不時去探班,之後更傳出二人舉行訂婚派對,但最後感情無疾而終。





覃輝近日現身香港,手持兩部電話,顯得心事重重。

誠哥的放工時間





雖然唔少人話幫誠哥打工辛苦,但係超人都唔會待薄員工,睇吓霍建寧長期蟬聯香港打工皇帝就知。

上星期,外賣公司 UberEATS公布全港最多人叫外賣嘅大廈,負責人話,數據顯示,夜晚八點至十點呢個 OT時段,長江集團中心係全港最多人叫外賣嘅地方,其次就係港島東中心同環球貿易廣場( ICC)。

此三個地方,是 banker和海歸的集中地,印證金融錢唔易搵也。不過小宗記得誠哥講過,自己非常健康,每朝五點九就起身,打一個半小時高爾夫球同游水,之後返工,更加有報導指他六點就準時收工,絕對唔會俾自己過勞。

同一時間,小宗又聽過啲後輩講,喺長江集團中心打超人工,係中環出晒名辛苦。網上討論區,不時都有人講長江一號「有超時,無準時」、「 OT O到 12點」。有部分公關妹妹,日日起碼做到九點十點,有次做晒嘢執包袱準時走人,竟然引來同事驚愕眼光:「做乜你咁早走嘅?」更斷定她不想升職。原來同事們都識「攤長」啲嘢嚟做,事關準時放工承受極大壓力。做老闆同打工仔,總係有差別,想喺大機構突圍而出?捱住外賣飯盒先

「掌心雷」搞掂陸羽茶室

陸羽茶室喺中環都有成八十年歷史,每一層樓,都有佢嘅「勢力分布」,例如地下嗰層一定係老闆級,以前一定有班通天經紀開定位等老闆來收風,上一層就多包租公,因為佢哋得閒,慢慢歎。唔少政商名人熟客一早已經 mark晒位。稍為生面口嘅,就算訂位都未必有位俾你坐。但近排小宗就聽到,有個無乜名氣嘅商人,竟然都可以爭到櫈仔,大家都好出奇,究竟用咩方法?

原來,係商人個仔識得發功。話說第一次來陸羽,兩父子吃了閉門羮甚為無癮。個仔為咗氹番老豆開心,第二日就搵熟人訂位,一去到,再使出「掌心雷」功勢,即係將一百、二百,係咁「塞」入員工手中。一個月後,成間茶室都識得呢位老細,自然唔使訂位,一行入陸羽就有位坐!





陸羽走高檔路線,做熟客生意為主,曾經有人話:「唔係熟客,入去根本係作賤自己。」





唔好以為陸羽伙記小嘢,無番咁上下資歷都唔做得,唔少都手戴金勞。


鍾意就快D Share啦!