掃呢頁CODE去手機

2017年10月26日 星期四

【「錄咗唔播正契弟」】遭杜汶澤開咪鬧「契弟」「太監」   梁泰來現身! __,杜汶澤,

攝影:沈健程原來真係《1圈圈》。杜汶澤噚日喺fb出post,毫不留情謂:「其實你又點會估到,到今時今日,仲會有電台主持人問你,究竟你同劉德華吳君如唔啱 ...




攝影:沈健程

原來真係《1圈圈》。

杜汶澤噚日喺fb出post,毫不留情謂:「其實你又點會估到,到今時今日,仲會有電台主持人問你,究竟你同劉德華吳君如唔啱,係咪真0架?我真係啋你都生臭狐咁懷舊,你唔__問我點入行?吖佢個樣仲要好驚訝咁,好似一世都未諗過我會唔答佢咁喎,你估我杜汶澤今日有戲要上,就咩都要答你喇咩?依家咩年代呀?

莫講話你個台家陣少人聽吖,多人聽我都未驚你呢!商業電台!」仲落hash tag「錄咗唔播正契弟」、「雖然你本身都係」。

今早阿澤再貼千字文,繼續狙擊,仲開埋名「正如噚日商台個監製Terry一開始個錄音訪問嘅時候成條太監咁陰陰嘴笑住咁話:『等咗呢個訪問你嘅機會好耐,你知你幾少戲拍0架』你條契弟講得啱!既然我咁難得有戲上,希望大家多多支持!」嘩…

阿澤今次真係動了真火,仲寫晒當時對話場景,用個腦想像一下,成件事已經聲畫齊備。

事件另一男主角——即係Terry有何回應呢?今午二時四十五分左右,Terry正準備離開商台外出工作,傳媒追問佢點睇阿澤「開咪」事件,佢就好淡然咁話「冇任何回應」,但都有大方俾傳媒拍照。

學阿澤話齋,「錄咗唔播正契弟」,但補充一句「雖然你本身都係」,咁究竟佢做唔到brother,就要等周六節目播出嗰陣揭曉喇。

相關新聞:

【開名再鬧商台監製】港人鍾意錢!阿澤:日本仔打嚟做漢奸,唔打嚟就做港奸

http://bit.ly/2gD1wa5

【係咪《1圈圈》?】同劉德華吳君如唔啱係咪真㗎?杜汶澤:睬你都生臭狐

http://bit.ly/2h99OHc


鍾意就快D Share啦!