掃呢頁CODE去手機

2017年10月26日 星期四

撞樣兄弟!薛世恒被誤認袁偉豪遭索合照 __,薛世恒,袁偉豪,

不如拍番套《難兄難弟》吖!藝人袁偉豪、黃翠如、薛世恒在旺角出席活動。袁偉豪與薛世恒出名撞樣,樣貌、身形十分酷似,仿如孖生兄弟。兩人首次一齊出席公開活動 ...


不如拍番套《難兄難弟》吖!


藝人袁偉豪、黃翠如、薛世恒在旺角出席活動。袁偉豪與薛世恒出名撞樣,樣貌、身形十分酷似,仿如孖生兄弟。兩人首次一齊出席公開活動,期間玩遊戲由黃翠如隔着布景摸手仔猜誰是袁偉豪,結局連黃翠如亦估錯薛世恒是袁偉豪,薛世恒笑說:「我係佢替身『袁世恒』。」

因為撞樣而認識

袁偉豪與薛世恒一齊接受訪問,袁偉豪笑說:「第一次一齊做嘢,終於相認,我哋都係因為個樣似,幾年前互相認識。」薛世恒笑說:「大家都冇乜變,證明我哋冇整過。」袁偉豪笑說:「邊個忙咪幫邊個做替身囉。」

揚言齊齊以泳褲示人

薛世恒自爆在街上被錯認是袁偉豪而被要求影相,他笑說:「開頭影完都會講番自己唔係袁偉豪,後來都唔會,因為好似好尷尬咁,令到人哋唔開心。」袁偉豪則笑謂做戲要做全套。問到袁偉豪可希望與薛世恒合作賺錢?他說:「要睇廣告客戶嘅需要,可以研究吓。佢可以試吓着白色泳褲出嚟呀。(咁你着乜色?)我着乜色都得,哈哈。」袁偉豪又希望兩人可以一齊拍戲,最適合當然是做兄弟角色。

薛世恒成撞樣王

講到網民指薛世恒除了與袁偉豪撞樣,亦與周柏豪、吳卓羲及鍾鎮濤相似,薛世恒笑說:「我唱K㗎,我覺得最似都係袁偉豪,其實我個樣係咪百搭㗎?哈哈。」袁偉豪笑說:「同吳卓羲都似,大家都係高大靚仔。」

----------------------------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/HCcn5Q


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!