掃呢頁CODE去手機

2017年10月30日 星期一

【我老公係發哥(1)】懷胎十月女兒胎死腹中 發嫂堅持自然分娩:我點都要經過呢個過程 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

發嫂,全名陳薈蓮。維基沒有關於她的條目。「內容農場」(ContentFarm)倒是有很多,但內容好多都係錯。例如,考考你,TrueORFalse:1. ...




發嫂,全名陳薈蓮。維基沒有關於她的條目。「內容農場」(Content Farm)倒是有很多,但內容好多都係錯。

例如,考考你,True OR False:

1.發嫂做過女警,True OR False?

2.發哥發嫂1987年註冊,True OR False?

3.發哥只花了唔使100蚊就娶到發嫂,True OR False?

4.發嫂賭錢叻過發哥,True OR False?

5.發嫂第一次穿裙,係18歲,True OR False?

除了第二題,其餘全部都係True。

仍是少女時代的發嫂,是新加坡人,讀書嗰陣,因為貪得意,當過駐校警察,還入過學堂正式受訓。「識揸槍?」「識!幾好哦呵?」

由今日開始,一連三周,周一至周五,十五集「我老公係發哥」——發嫂獨家訪,《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」Facebook同步發放。今次是發嫂繼06年後,再次接受傳媒專訪。

第一集,由女兒說起。

1991年,懷孕九個多月的發嫂,臨盆前一星期,女兒因臍帶纏頸,胎死腹中。最後發嫂選擇了自然分娩,產後護士迅速抱走孩子,因為發哥不想妻子見到而再受打擊,但發嫂最後自己都看了。

26年後,發嫂說起往事,仍然忍不住落淚。

91年,發哥發嫂婚後五年,發嫂向傳媒承認懷孕。翻看當年的報道,還寫道:「發嫂發覺個多月沒有來經期,所以獨自看醫生,醫生為她檢查之後,立即恭喜她,當時發嫂在醫務所知道自己有喜的消息,內心的喜悅難禁,她感動得幾乎落淚。回到家裡將此事告知丈夫,發仔聽後的第一反應很平靜,但發嫂看得出她的丈夫很開心,立刻吩咐她不可以操勞,暫時不可以回公司上班,發仔買了大批酸蘿蔔給太太吃,怕太太會作嘔、作悶。」報道還寫道,發哥(當時還是稱「發仔」)已在家煮了一個月飯,待工人來港「接更」。

結果命運大神為周氏夫婦安排了另一條路。

「應該講,到今時今日,我有諗個女㗎。」發嫂深深吸了一口氣,續說:「因為嗰個經歷係實在係……冇想像。」

「因為嗰日……嗰晚前一晚我未睇醫生,個BB就……突然間我問我老公,『做咩個女今日唔踢我肚呢咁乖?』」當時距預產期只有一星期。

發嫂覺得不對勁,翌日起來就去睇醫生,情景歷歷在目:「第二日落好大雨,我間住水,喺旺角,嚟到膝頭哥,去睇醫生。」發嫂用手比劃水深及膝高度。那彷彿是一場誓不言休的暴雨。

入到診所,做了初步檢查,醫生沒跟發嫂說甚麼,只是說:要入院。

發嫂憶述:「我就……我睇下佢個樣,好似有少少唔妥,但我唔知乜嘢事。我覺得有少少問題,但我冇諗到咁壞。於是我老公就帶我去醫院。」

如墮五里霧中的發嫂,由發哥陪同下入院。「去到法國醫院,scan晒所有嘢。嗰啲姑娘同埋醫生,直情個表情俾我知道,有一啲嘢唔係幾好,係好大件事㗎喇。」發嫂抹了抹鼻、望了望天,續說:「佢(指醫生)就叫我老公入嚟:『不如你自己同你老婆講。』」

發嫂頓了頓,「咁好,講咗。講咗呢,醫生話,你不如叫周太開刀啦。」意思是剖腹取出死胎。發嫂拒絕。「我講,我唔要(開刀)。」

「當時你已經知道咗個結果?」發嫂就謂:「因為我老公講囉。醫生姑娘全部好sad,唔講俾我聽。醫生講要開刀,因為唔想我經歷呢個,因為BB死咗入面。我講無論如何,點我都要經過呢個過程,我都陀咗咁耐啦。」然後頓了頓,沉默良久。

發嫂難過,發哥更是。

發嫂用力地透大氣,望向另一邊,避開鏡頭。「佢就……(發哥)晚晚陪住我囉……但係我好……嗰刻呢我唔知做乜嘢,我冇喊,我冇喊。」聲線微顫:「我唯一係喺腦中一句嘢啫,『做咩係我?』嗰刻就諗緊,做咩呢單嘢要發生喺我身上?」

「我要等到七年,甚至乎等到七年之後,我至明白個道理。」

採訪:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



發哥發嫂結婚多年一直恩愛(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
發嫂一直做發哥背後的女人,但其實發哥亦一直支持發嫂。(受訪者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!