掃呢頁CODE去手機

2017年10月30日 星期一

【爆相爆片】裕美拖靚仔外籍新歡行超市 心心眼認拍拖一個月 __,裕美,

30歲失婚裕美裙下之臣停不了,繼8月被發現同台灣男撐枱腳(新聞連結:http://bit.ly/2hjFoCb),前晚裕美再出擊轉嗒鬼佬,孖米九型爆老 ...




30歲失婚裕美裙下之臣停不了,繼8月被發現同台灣男撐枱腳(新聞連結: http://bit.ly/2hjFoCb ),前晚裕美再出擊轉嗒鬼佬,孖米九型爆老外行超市又拖又攬,被讀者關先生透過「爆相爆片」分享甜蜜蜜。裕美接受《蘋果》訪問大方認拍拖:「佢好錫我!」

關先生喺電話表示,前晚11點幾喺銅鑼灣惠康,見到裕美拖住鬼佬好風騷咁買嘢。期間,佢哋去到比較少人嘅位置玩抱抱,鬼佬好主動從後攬裕美,旁若無人,表現相當親密。佢哋選購咗蒸餾水、乳酪等就去埋單,最後由裕美負責俾錢,心情大靚拖住男友離開,關先生仲讚鬼佬好靚仔:「大約30歲,好高大似model。」

《蘋果》致電恭喜裕美拍拖,佢笑得好開心:「哈哈!多謝,我哋唔係好耐咋,我諗……真係好短。」有冇一個月呢?裕美話:「我諗差唔多,真係冇計住。」佢話係閨蜜介紹,男友係意大利mix英國,問到男友做甚麼工作?裕美表示:「生意,關於學校嘅嘢,喺網上學第二個國家語言,佢可以介紹啲好嘅學校,因為我本身都想進修英文,所以佢介紹咗英國某啲學校,網上視像學習方便啲。」

裕美好保護男友,唔肯透露對方名字,對於讀者讚男友靚仔,裕美甜笑:「哈哈!佢OK啦,但樣唔係重要,最緊要人品好好,吸引我係好錫我,對我好好,好紳士。其實自己英文唔係好叻,佢好有耐性解釋,大家傾多咗偈,好有共鳴。佢好鼓勵我,佢見到我開心,佢就會開心,佢為人比較實際,好慢熱,唔係好花言巧語,亦冇送花,我唔舒服就買橙畀我食。」

情路坎坷嘅裕美坦言:「講真我都拍唔少拖,以前好多人都有好浪漫嘢,好似拍戲咁,但人生唔係戲劇性,一個人錫你,對你好,你開心佢就開心,我覺得咁就足夠,互相欣賞好重要。」裕美指初時男友唔知佢係藝人,知道後亦冇乜特別反應。問到有冇同男友交代離過婚?裕美表示:「都有講吓以前感情狀況,但我哋唔多講以前,覺得過咗去嘅嘢就算。」男友係咪Mr. Right?裕美坦言:「呢啲好難講,今日唔知明日事,最緊要o依家好。」

至於喺超市裕美負責埋單,佢解釋:「因為我係買自己好多嘢,唔方便叫人畀錢,食飯都係今次我畀,下次佢畀,其實佢好好,乜都想佢自己畀,但我唔想好似老馮咁,我又唔係冇能力搵錢。」問到男友做生意係咪有錢人?裕美話:「我唔知有錢乜定義,唔想畀人覺得我係因人哋啲環境,我從來都唔係,唔會因為人哋條件鍾意人,係睇人品。」發展到乜階段?佢話:「嘩,冇咁快同居啦,唔會啦,畀啲空間我哋。」



裕美新男朋友係外國人,讀者見過真人後讚高大靚仔。(讀者提供圖片) 裕美認拍拖,兩人只係開始咗啱啱一個月。(讀者提供圖片)
(讀者提供圖片) (讀者提供圖片) (讀者提供圖片)
裕美話呢次自己買嘢多,所以由佢俾錢。(讀者提供圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!