掃呢頁CODE去手機

2017年10月6日 星期五

解放33C咪咪!范文雅越南引仔追 __,

解放33C咪咪~簡直暴殄天物!無綫「咪神」輩出,華姐出身的范文雅(Aliya)曾在旅遊節目《3日2夜》中穿泳衣騷Quali,最近客串處境劇《開心速遞》 ...


解放33C咪咪 ~簡直暴殄天物!


無綫「咪神」輩出,華姐出身的范文雅(Aliya)曾在旅遊節目《3日2夜》中穿泳衣騷Quali,最近客串處境劇《開心速遞》飾演設計師CoCo,穿上緊身裙色誘歐瑞偉,玲瓏浮凸身材令她在網上人氣急升,網友紛紛封她做最索Body!

努力改善身材

早前Aliya忙裏偷閒到越南旅行,除了解放游水自拍,又在房間拍下唯美床照,白滑肌膚加C Cup牛奶胸大為搶Fo!她說:「夏天冇曬過,咪帶多啲泳衣,最近又學緊影相,好多相都係自己Set機影。」身高1米72,三圍33C、23、34的Aliya仍謙稱身形未夠好,要努力改善:「同其他女仔比就冇咩信心,公司好多女仔都好瘦,我有啲肥肥哋,依家每朝都會飲五青汁,同埋多做瑜伽。」

索爆的Aliya在澳洲長大,此行有艷遇引來「同鄉」澳洲男撩傾偈及交換Contact,她說:「當時喺酒店個Bar飲嘢,媽咪幫我影相,但效果麻麻,個澳洲男士就過嚟幫我影,佢讚我Cute同靚女,畀咗Facebook我,仲話自己唔係成日撩女仔喎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!