掃呢頁CODE去手機

2017年10月6日 星期五

鬱完翻生做樓后 精算薛凱琪待嫁36 __,薛凱琪,

精算薛凱琪就至醒目啦!依家藝人行出嚟唔止面對傳媒批評,網民嘅力量都龐大,一個唔該就變負評王!講到負評多,薛凱琪(Fiona)以前就真係NumberOn ...


精算薛凱琪就至醒目依家藝人行出嚟唔止面對傳媒批評,網民嘅力量都龐大,一個唔該就變負評王!講到負評多,薛凱琪(Fiona)以前就真係NumberOn ...


精算薛凱琪就至醒目


依家藝人行出嚟唔止面對傳媒批評,網民嘅力量都龐大,一個唔該就變負評王!講到負評多,薛凱琪(Fiona)以前就真係Number One,連抖啖氣都畀人話,早排仲有人O晒嘴同我Nuts哥講話佢拍避孕丸廣告,又Open又大膽!計我話有咩咁出奇呢?搵佢做代言都好有說服力吖!我唔係話Fiona係避孕專家識得控制生育,而係佢識得喺歷史吸取教訓!佢本來係衣食無憂嘅中產港女,一瞓醒覺無端端老竇破產、有抑鬱谷到爭啲自殺同閻羅王Say Hi!幾乎死過翻生嘅佢,深明做人都係全天候做足準備好啲,唔怕一萬最怕萬一,唔驚有意外發生,條路仲愈行愈富貴!

百慳成金 3,630萬買豪宅

Fiona出現喺娛樂版冇乜出奇,要搶版位就梗係玩到去地產版啦,佢豪斥3,630萬買咗何文田千呎豪宅作為36歲生日嘅賀禮!嘩……若然條數咁計,過多幾年40歲咪要買4,000萬禮物慶生?平常女仔送生日禮物畀自己,大手筆嘅咪買個名牌包包囉,但佢去到買樓喎!咪以為佢今時今日咁風光升格圈中「樓后」就羨慕到Bling Bling眼,佢喺呢個圈14年一直唱緊:「又越過高山,又越過谷!」每走一步都係有血有淚㗎。佢曾經講過每個月阿媽只係畀兩萬做使費,雖然兩萬蚊對於平常人嚟講已算多,但係作為一個星就真係要好識計數,精打細算慳住使先得啦,唔係邊得嚟今日「百慳成金」咁風光啊!

當年Fiona憑住省鏡靚樣入行,冧到班宅男暈陀陀,點知接咗套《學警雄心》演女警,長髮一剪,長頸即時「無所遁形」,被譏笑「長頸鹿」又話佢係泰北長頸族後裔,靚女形象蕩然無存,負評效應成「萬能Key后」!試過唱片造型《August Girl》被惡搞P圖變成「屙緊屎女孩」。Fiona因不時ABC掛口邊,話佢扮晒鬼妹仔兼有公主病,佢都係一笑置之,但當觸及到家人同愛情就「插中死穴」。

中產變破產 老公慢慢揀

父母離異令Fiona跌落人生谷底,當時薛爸爸生意失敗欠債破產,兼且有埋第二頭住家,對自細喺中產家庭Comfort Zone長大嘅Fiona可以話係世界末日!老公就話有得揀,父母係天注定,做慣公主嘅Fiona要孭起頭家,但撐得住親情,又敵唔過情關。多年嚟Fiona戀事,房祖名應該最「像真」,同男友分手呢劑反而跌得最傷,谷埋谷埋爆煲有抑鬱症,惟有倣效荷里活喜劇巨星占基利(Jim Carrey),靠支「畫筆」發洩,最慘自細家人教佢「家醜不得外傳」,屈到臨自殺前打畀方大同「告別」,好彩經勸解先至執番條命!呢鑊「才子救女神」卻撮合唔成兩人,皆因方大同愛音樂多過女人!

當大家都以為佢情路「旱」到爆裂,突然Fiona與相識十幾年嘅富二代傳暗撻4年兼「秘婚」,雖則佢否認結婚,但係佢經常喺男方所住嘅屋苑出現,就連保安都爆料話佢有「富太氣燄」!女星同富二代走埋一齊,好多口痕友當然多嘢諗,一定又話貪錢之類,不過我Nuts哥覺得Fiona今次識揀喎!Fiona話男方曾經點醒佢,話當有人去評頭品足你嗰一刻,其實佢係暫時放低咗佢本身嘅煩惱,變相你係幫緊佢!嘩!咁都諗得到,好高啫!有錢又有腦,唔係唔揀嘛?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!