網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月25日 星期三

【鍾景輝愛徒】67歲張之珏港鐵電梯跣倒縫4針:腦向後撞,爭啲可能死咗 __,港鐵,

70、80年代做過演員、播音及舞台劇藝人嘅張之珏,74年曾與汪明荃合演《清宮殘夢》,飾演光緒皇帝。張之珏喺03年移居新西蘭,今年為賀恩師鍾景輝(Kin ...




70、80年代做過演員、播音及舞台劇藝人嘅張之珏,74年曾與汪明荃合演《清宮殘夢》,飾演光緒皇帝。張之珏喺03年移居新西蘭,今年為賀恩師鍾景輝(King Sir)80歲壽辰,專誠返港為舞台劇《小城風光》執導。

張之珏最近亦有為d100《嚤囉街高談闊論(復刻版)》做嘉賓,其網頁今日貼出張之珏噚晚意外跌傷嘅相片,透露佢乘扶手電梯時唔小心失足倒地。見張之珏頭部包住紗布,頸後仍見血痕,連衫恤領都留有血漬。不過見佢仍然好清醒,對住鏡頭微笑。而網頁留言張之珏已無大礙,仲話:「他說多謝大家關心。」今晚佢亦堅持繼續做節目,真係非常之專業。

《蘋果》今日致電張之珏,電話中聲音非常響亮,透露噚晚近11點喺銅鑼灣港鐵站坐電梯時遇到意外,佢話:「地鐵跣親,爭啲就可能死咗,當時電梯喺上緊,人向後翻,腦向後撞,條頸好易斷,好似之前朗豪坊意外咁。」當時張之珏立刻由救護車送入醫院,最後縫咗4針,問到有冇後遺症?佢一派樂天咁話:「唔知,或者死都唔定,我唔care,但驗咗冇事,唔係都唔放我走啦。我今日仲做節目,好精神。(當時有冇朋友係身邊?)冇冇冇,唔使㗎呢啲,死咪死囉,我完全唔緊張呢啲嘢,但都多謝大家關心。」

不過,張之珏仍不忘為舞台劇宣傳﹕「我仲要做埋個舞台劇㗎,今次好成功,十場以外,仲會加開多兩個日場同一個夜場,絕不加場㗎嘞。」



張之珏喺港鐵站跣倒,後腦受傷縫4針。(嚤囉街高談闊論(復刻版)圖片) (嚤囉街高談闊論(復刻版)圖片)
(嚤囉街高談闊論(復刻版)圖片) (嚤囉街高談闊論(復刻版)圖片) 張之珏(左二)專誠返港為舞台劇《小城風光》執導,向恩師King Sir致敬。(資料圖片)
張之珏噚日都有見證汪明荃獲頒榮譽博士。

張之珏74年曾與汪明荃合演《清宮殘夢》



鍾意就快D Share啦!