掃呢頁CODE去手機

2017年10月27日 星期五

咁顛?鄧月平自爆曾將牛眼塞同學口 __,鄧月平,

鄧月平自爆曾將牛眼塞落隔籬同學個口。藝人鄧月平(Larine)、李拾壹到葵芳錄影由細So及JLou主持的ViuTV節目《挑機》,李拾壹透露上星期才跟L ...


鄧月平自爆曾將牛眼塞落隔籬同學個口。


藝人鄧月平(Larine)、李拾壹到葵芳錄影由細So及J Lou主持的ViuTV節目《挑機》,李拾壹透露上星期才跟Larine合作拍攝有關光棍節的影片及MV,對她印象非常好:「今日再合作覺得佢更加好,因為我喺個節目輸咗,要被懲罰,佢要溝飲料畀我飲,好錫住我,落布甸、梳打、醋,只係畀細So慫恿落咗幾滴辣油,畀着我一定成隻曱甴落落去,所以佢好體貼,娶得過!」Larine笑說:「因為ViuTV啲節目向來玩到好盡,我怕山水有相逢咋。」

節目主題講人及機械作賽,有不少小學生參與科學研究,Larine大讚他們厲害,自嘲是科學白痴,當年初中讀有關理科科目亂晒籠:「第一堂上化學要用Bunsen Burner開火,我一嚟就開咗煤氣,老師即刻過嚟熄,爭啲爆炸,砌電路版我又完全砌唔到。(最闖禍係點?)有次要劏牛眼,我刀功比較拿手,但劏劏吓我見隔籬個同學擘大個口,我就將個牛眼塞落佢個口度!哈哈!」嚇得李拾壹表示要收回「娶得過」這評語!

----------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/Z2F45Y


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!