掃呢頁CODE去手機

2017年10月27日 星期五

城城孖老婆慶生!熊黛林咁啱拖老公放閃 __,慶生,熊黛林,郭富城,城城,

城城尋日52歲慶生,老婆方媛貼身祝賀(圓圖);另一邊廂,今日熊黛林與老公郭可頌慶祝結一周年,上載拖手合照放閃。尋日係天王郭富城52歲生日,城城除獲得一 ...


城城尋日52歲慶生,老婆方媛貼身祝賀(圓圖);另一邊廂,今日熊黛林與老公郭可頌慶祝結一周年,上載拖手合照放閃。


尋日係天王郭富城52歲生日,城城除獲得一班好友為他慶生外,太太方媛亦晒美腿兼送上蛋糕,認真幸福!

另一邊廂,城城舊愛兼名模熊黛林(Lynn)於2016年今日低調喺律師樓與老公郭可頌簽字正式成為夫妻,轉眼間已經一周年,Lynn喺微博上載一張與老公戴住戒指手拖手嘅相,留言:「就這樣把你牢牢地綁在我身邊,一周年快樂!」Lynn獲好多網友恭喜,話佢哋只係上載手拖手相,實行大玩另類放閃!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!