掃呢頁CODE去手機

2017年10月27日 星期五

郭晉安打定輸數 拍《老表》唔諗攞獎 __,郭晉安,

繼導遊同議員之後,郭晉安喺第三輯《老表》扮演熱血教師。無綫劇集「老表」系列去到第三輯《老表,畢業喇!》,男主角郭晉安繼頭兩輯扮導遊及議員後,今次飾演熱 ...


繼導遊同議員之後,郭晉安喺第三輯《老表》扮演熱血教師。


無綫劇集「老表」系列去到第三輯《老表,畢業喇!》,男主角郭晉安繼頭兩輯扮導遊及議員後,今次飾演熱血校長,還與舊拍檔蔡少芬相隔17年後再拍劇。郭晉安直言劇集的搞笑班底默契十足,相信會令觀眾會心微笑。不過,三奪「視帝」的他就打定輸數,唔寄望憑此劇攞獎:「如果有獎攞係額外嘢,祖藍話《老表》唔係攞獎劇,拍《老表》唔會有獎攞,喜劇始終係群體戲,要突出係好難。」

穩陣派唔敢自駕遊

郭晉安拍了三輯《老表》,建議祖藍若有意再開拍,可以試創作一套較嚴肅的劇,由原有班底演出。問到可有興趣參與幕後工作?他笑說:「唔會,咁辛苦,做得創作就冇得休息,返到屋企個腦都唔停,祖藍個頭大,創作細胞夠多就話啫。」

對於與蔡少芬再合作,他笑言兩人話題已變成湊仔經:「我哋嘅小朋友差唔多年紀,大家湊小朋友方法都唔同,我就係穩陣派,佢就鍾意冒險,好似去旅行佢會自駕遊,我就唔敢,情願坐公共交通工具,佢都鼓勵我可以試吓。」

送仔女讀國際學校

至於教導小朋友,郭晉安自言冇壓力,因與老婆歐倩怡由計劃生B起已決定不做「怪獸家長」催谷仔女讀書,寧願送他們到國際學校,在相對輕鬆的環境下學習,他笑說:「希望佢哋讀書最緊要開心,佢哋諗到做咩都會鼓勵,好彩依家冇乜功課壓力,通常喺學校已經做晒。」郭晉安自言是開通爸爸:「自己教小朋友好自由民主,大家有商有量,溝通得好好。」

服裝:CHOCOOLATE


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!