網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月30日 星期一

屋企門口有閉路電視 吳綺莉搵唔到卓林 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉接受訪問時表示會有警察搵佢了解,等警察嚟睇閉路電視。(資料圖片)藝人吳綺莉(Elaine)昨晚報案,指她位於跑馬地的豪宅遇竊,單位內有一批財物不 ...


吳綺莉接受訪問時表示會有警察搵佢了解,等警察嚟睇閉路電視。(資料圖片)


藝人吳綺莉(Elaine)昨晚報案,指她位於跑馬地的豪宅遇竊,單位內有一批財物不翼而飛、包括2隻價值約7萬元的戒指及2支價值合共約10萬元的結他。警員接報到場調查,發現單位沒有被撬毁痕迹,不排除閉門失竊,案件暫列盜竊,交由灣仔警區刑事調查隊跟進,暫未有人被捕。

東網剛聯絡上Elaine,她說:「今日我冇出過街,尋晚要處理家中失竊事件。(你點處理?)陣間有警察會搵我了解!(卓林有冇返過屋企?)冇!(知道依家卓林下落嗎?)我都搵佢唔到。」Elaine坦言家中門口設有閉路電視,她說:「不過我自己唔識睇,陣間等警察嚟睇,睇吓有乜人出入過。」據知,吳綺莉家傭昨日放假,所以失竊期間家裏沒有人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!