掃呢頁CODE去手機

2017年10月19日 星期四

【好精神!】圓潤甘比拖實大劉現身 着平底鞋明顯見肚 __,甘比,劉鑾雄,大劉,

今日大劉劉鑾雄同埋甘比,一齊出現一個酒會,佢哋兩個好恩愛咁繞住手到場,佢哋兩個一現身嘅時候,公關係就問到大劉影唔影相,大劉就表示唔影,但係伍衛國同羅寶 ...


今日大劉劉鑾雄同埋甘比,一齊出現一個酒會,佢哋兩個好恩愛咁繞住手到場,佢哋兩個一現身嘅時候,公關係就問到大劉影唔影相,大劉就表示唔影,但係伍衛國同羅寶盈都在場,所以就一齊去到背景板前面影相。

甘比着住一條紅色連身裙加對平底鞋,睇落明顯見肚,塊面都圓潤咗唔少,佢同羅寶盈兩個好好傾。大劉同甘比都好精神,記者就問到甘比會唔會講兩句,但佢就冇停低。

大劉同甘比約喺6點50分離開,記者上前恭喜大劉,大劉聞言先係笑得好開心,不過當記者問到今胎係仔定女?兩個小朋友知唔知好快做哥哥姐姐?今胎想係仔定女?大劉都一概都冇回答,然後同甘比一齊坐上私家房車離開。

(攝影:陳俊強) 今日大劉劉鑾雄同埋甘比,一齊出現一個酒會。 佢哋兩個好恩愛咁繞住手到場。
公關係就問到大劉影唔影相,大劉就表示唔影,但係伍衛國同羅寶盈都在場,所以就一齊去到背景板前面影相。 甘比着住一條紅色連身裙加對連身裙,睇落明顯見肚,塊面都圓潤咗唔少。 大劉精神唔錯,沿路都捉實甘比,恩愛非常。
見肚嘅甘比今日著咗對平底鞋,非常乖。

大劉離開時,聽到記者恭喜佢都笑得好開心。



鍾意就快D Share啦!