網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月24日 星期二

袁偉豪一指神功堅還魂 港姐點會唔暈? __,袁偉豪,港姐,

袁偉豪係屈機嘅!以前做女星,想紅要晒事業線,依家男星想彈起,就要賣弄人魚線!之唔係講緊無綫近排嗰套《使徒行者2》「天堂哥」袁偉豪囉!佢三日唔埋兩日就除 ...


袁偉豪係屈機嘅!


以前做女星,想紅要晒事業線,依家男星想彈起,就要賣弄人魚線!之唔係講緊無綫近排嗰套《使徒行者2》「天堂哥」袁偉豪囉!佢三日唔埋兩日就除衫晒肌、露股,搞到男男女女都對佢嗰個渾圓有肉嘅「八月十五」印象難忘!喺呢個係人都晒肌嘅年代,「天堂哥」唔止晒人魚線,仲行埋股惑,抵佢近年事業同愛情兩得意!

捱足20年 由四線做起

其實袁偉豪捱到今時今日叫做有人識,嗌得出個名,真係吃過唔少苦,佢16歲就出道,當年學歷只有中三嘅佢,因為拍荳奶廣告,被人叫做「荳奶仔」!同「牛奶仔」一樣,好有毛都未出齊嘅感覺,但男人唔Man,真係搵你要!結果做過人體素描模特兒、喺啲港產片撈吓閒角嘅佢,浮浮沉沉10年,終於的起心肝操肌,參加2007香港先生選舉,以透視泳褲引得一眾女評判「依嘩鬼叫」,最終成功捧走冠軍榮銜,但咪以為咁就從此一帆風順,佢之後喺無綫劇由三線尾、四線頭藝人做起,做到舊年《鐵馬戰車》先叫做嶄露頭角咋,屈指一算,距離出道已經二十個寒暑!

試問人生有幾多個十年呀!袁偉豪應該慶幸出道早,加上肯去練大隻,無論喺《使徒2》剝衫,定係《城寨英雄》入面嘅吊帶恤衫西褲「牙佬」Look,都掩蓋唔到佢嗰副好似要爆衫而出嘅吸睛Body,皆因佢集健身界嘅「四大武器」麒麟臂、人魚線、狗公腰同愛之把於一身,唔只吸咗大批男同志粉絲,仲令佢勁旺女人緣!同拍拖三年嘅前度女友岑杏賢分手半年左右,又同現任張寶兒開始,成為咗「一年容易又拍拖」嘅典範!

內外兼修 走紅冇忘本

但睇嘢唔好咁表面,袁偉豪之所以唔愁冇女友,全因為佢內外兼修!除咗操Fit外面個殼,佢裏面副偈都好得!自知學歷輸蝕嘅佢,由初初入行已經禮貌周周,到依家叫做彈起咗,都冇話目中無人、不可一世懶巴閉咁,至少Nuts哥啲記者朋友對佢都冇乜負評,你可能會話:「佢扮嘅啫!」但係早兩年歐陽震華(Bobby)食食吓飯,突然反白眼、抽晒筋,袁偉豪即時入廁所洗手,再將自己手指畀Bobby咬,以免佢咬到條脷,憑呢單嘢就足以證明佢係好仔一名!對住麻甩佬,佢都可以諗都唔諗,無私奉獻出寶貴手指,你估對住心儀女性,佢可以攞啲咩出嚟畀女咬?啲女唔冧就有鬼!

咁都未算,早排袁偉豪喺布拉格拍外景,仲展露咗一手專業攝影師嘅功架!要知道,男友識影相,女友定必加分!又難怪有人「葡萄」袁偉豪桃花咁旺,皆因佢哋唔明溝女最重要就係內內外外、出出入入都照顧周到,咁先會「啲女畀你溝晒」,人哋女死女還在,你吹得佢脹咩?

世上既然有句說話叫「女人是男人的學校」,袁偉豪離開舊校,隔6個月先轉新校,即係小六畢業,過咗半年先去讀中一,又點算極速換畫、唔尊重前度?當然,期間有冇唔向學校坦白,放學後私下去讀補習學校,呢啲就另作別論!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!