掃呢頁CODE去手機

2017年10月15日 星期日

唔同咗樣?龔嘉欣晒童年相嗌唔似自己 __,嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

大家覺得似唔似呀?受到颱風「卡努」吹襲嘅影響,唔少本來要工作嘅人都因此多咗一日假期,而藝人龔嘉欣(Katy)亦唔例外,Katy就因為打風所以留咗喺屋企 ...


大家覺得似唔似呀?


受到颱風「卡努」吹襲嘅影響,唔少本來要工作嘅人都因此多咗一日假期,而藝人龔嘉欣(Katy)亦唔例外,Katy就因為打風所以留咗喺屋企執吓嘢,佢仲搵到張佢細個嘅相,不過就留言話好似唔係好似Katy自己:「颱風天 休息一天 剛好可以整理一下 找到這女孩 看了很久 這......一點都不像我 我是懷疑的 但這個確實是我來的 還有那小手 太優雅了吧」其實睇真啲都唔係唔似呀!就連網友都留言讚佢細個好可愛添!

之後,龔嘉欣又再甫多幾張童年相出嚟,話喺佢去睇劇本前要洗網友們版先,嗌大家唔怕膩就嚟睇喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!