網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月15日 星期日

餵人奶乳房痛到失眠 杏兒:一切都值得 __,杏兒,胡杏兒,

杏兒話乳房痛到瞓唔到,要護士同陪月幫手通乳。藝人胡杏兒日前在社交網宣布為老公李乘德(Philip)誕下囝囝Brendan,上載一張同老公做心形手勢護住 ...


杏兒話乳房痛到瞓唔到,要護士同陪月幫手通乳。


藝人胡杏兒日前在社交網宣布為老公李乘德(Philip)誕下囝囝Brendan,上載一張同老公做心形手勢護住B仔小手的照片,仲以「我們仨」為題宣布囝囝誕生,相當溫馨。剛榮升為人母嘅杏兒為咗畀囝囝健康,依家已經開始餵哺母乳,仲喺網上同大家分享初餵人奶嘅經歷:「生產完後,第二個考驗,餵哺母乳。從回到房間休息之後,BB就開始每2-3個小時找我喝奶了,相信每個新手媽媽也會擔心自己不夠母乳而餵不飽BB,從而有說不出的壓力,但太大壓力又會影響製乳,再加上一開始的初乳對BB來說是充滿抗體的甘露,所以無論多辛苦也希望可以給BB吃到。」

痛到似生仔

雖然胡杏兒初為人母,但係已經非常了解當新手媽媽要注意嘅事項:「除了心境之外,飲食也很重要,自己除了喝媽媽補充奶粉,也要騰出時間來吃東西,因為不吃東西也不可能製造到好品質的母乳,所以睡眠的時間可能又少了。」不過杏兒就透露餵人奶嘅第三日乳房痛到連覺都瞓唔到,好彩有護士同陪月姨姨幫手按摩,特意答謝佢哋:「從第三天開始,乳房就脹到像石頭一樣睡不了覺,幸好有醫院的護士們和陪月阿姨一直幫我按摩通乳,雖然真的很痛很痛(可以媲美生產),但慢慢看到自己每一次都有多一點點一點點的母乳,就覺得一切都是值得的。致所有的新手哺乳媽媽,千萬不要輕易放棄,一起加油,共勉之!!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!