掃呢頁CODE去手機

2017年11月13日 星期一

【我老公係發哥(11)】兒時目睹母親漏夜出走 發嫂:做唔到阿媽唔代表要憎佢 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

發嫂陳薈蓮的父母於她11歲時分開了,母親更離他們而去,令發嫂在單親家庭環境下長大。由於發嫂是長女,加上母親離開前叮囑她要好好照顧妹妹及四個弟弟,因此令 ...




發嫂陳薈蓮的父母於她11歲時分開了,母親更離他們而去,令發嫂在單親家庭環境下長大。由於發嫂是長女,加上母親離開前叮囑她要好好照顧妹妹及四個弟弟,因此令當時只有11歲的發嫂,加速成長並建立獨立的性格。發嫂直認父母的堅強性格對她有所影響,如小時候母親對她體罰,她表示:「我細細個俾我阿媽打,攞藤條打我,返學都睇到一條條痕,令到我今時今日,做人每一件事都係想perfect。」

發嫂之後親述目擊媽媽離家出走的經過,她說:「有一晚,我要考試,讀到凌晨5點半,佢哋(父母)兩個嗌交起嚟,嗰刻我睇到佢哋嗌交。我媽媽離開我哋嘅時候係好靜,得我一個人係睇住佢執個包袱走。」發嫂的媽媽只是放低一句「照顧細佬妹」給發嫂,便離開了。當時仍是小學生的發嫂雖然不明白為何媽媽要離開自己,但發嫂從來沒有追問過她,更沒有絲毫的怨恨,反而替她高興。「我冇怪到佢,因為呢個係好個人嘅嘢,咁唔代表佢唔做到你阿媽,佢走咗,你就會憎佢 。」

記者:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis@ Hair Culture

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷

http://bit.ly/2y4k2zc

【我老公係發哥(7)】31年恩愛婚姻秘訣 情聖發哥送花蒸蟹製驚喜

http://bit.ly/2lZzUl0

【我老公係發哥(8)】熟讀《孫子兵法》學做發哥經理人 發嫂傾片酬好辣?

http://bit.ly/2hl1VlB

【我老公係發哥(9)】同御用團隊玩到癲 發哥:邊個隊醉發嫂要斬手指!

http://bit.ly/2zvhlKN

【我老公係發哥(10)】食飯Keep弗不言休 發嫂成立基金捐身家

http://bit.ly/2hgYvfX



發嫂說自己做事堅定的性格是受媽媽的教導影響。 發嫂的媽媽(紅圈)在發嫂11歲時離家出走。
身為家中長女的發嫂,自小已很獨立。 發嫂媽媽離開前,吩咐發嫂照顧細佬妹,圖右為發嫂的妹妹阿Li。

鍾意就快D Share啦!