掃呢頁CODE去手機

2017年11月13日 星期一

【醉街影帝】黃曉明真本色暴走攬仔咀 __,曉明,黃曉明,

黃曉明被拍到醉酒狂奔和攬仔咀的圖片,最終還有被「捕獲」,捉返去上酒店。11月13日是大陸影帝黃曉明40歲生日,影壇搶手貨當然多約會,連日來劇組、粉絲及 ...


黃曉明被拍到醉酒狂奔和攬仔咀的圖片,最終還有被「捕獲」,捉返去上酒店。


11月13日是大陸影帝黃曉明40歲生日,影壇搶手貨當然多約會,連日來劇組、粉絲及朋友爭相為他慶生,當然重頭戲一定會留番畀老婆Angelababy,不過可能玩得冇咁豪情啫!

據悉,未到11月曉明已經開始慶生,有圖為證嘅,日前好友聚會上佢就盡顯真我本色,深夜,曉明現身自己開設的日本料餐廳,見他被兩名壯男夾實行出門口,明顯飲大咗,三人小心翼翼落樓梯,當遇到男性朋友時說了聲Hi就攬實對方High爆咁咀,咀完又掃背,呢位朋友好不辛苦才掙脫熊抱,之後曉明更醉,突然玩狂奔,隨行的工作人員緊張了,立即追上去拉實佢,經過一輪追逐後終於把他「捕獲」,並把他推入車內,汽車直達酒店,曉明在眾人「挾持」下被抬上樓!曉明真係連醉都趣過人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!