掃呢頁CODE去手機

2017年11月13日 星期一

最佳螢幕HeHe!李偉健歐瑞偉襯到絕 __,HeHe,歐瑞偉,李偉健,男同性戀,

係愛呀哈利!無綫藝人李偉健及歐瑞偉近年在處境劇的拍檔戲深得網友喜歡,兩人在《愛.回家之開心速遞》中的角色Terry及舅父KC,更被網友封為「最佳螢幕情 ...


係愛呀哈利!


無綫藝人李偉健及歐瑞偉近年在處境劇的拍檔戲深得網友喜歡,兩人在《愛.回家之開心速遞》中的角色Terry及舅父KC,更被網友封為「最佳螢幕情侶」,早前劇中歐瑞偉為幫Terry排戲,不惜扮金髮美少女被Terry鞭打,已笑爆觀眾!之後兩人再挑戰大家接受能力,上演一場咀嘴戲,成為網民熱話。

摑戲難拍過咀戲

李偉健笑言拍攝時兩人沒有尷尬,因而相當熟落默契十足:「其實我覺得舊年同吳嘉儀錫嗰場仲緊張,反而同瑞偉哥咀就冇尷尬,我錫佢嗰陣講先苦後甜因為錫完我之後就可以錫姚瑩瑩。」李偉健表示覺得要掌摑歐瑞偉比拍錫戲更難:「我真係打到佢塊面紅晒,期間NG咗一次,因為我記錯咗停手個位,於是又要打多佢一次,真係唔好意思,但瑞偉哥都冇嬲。」

想同歐瑞偉再拍親熱戲

講到與歐瑞偉被視為「螢幕情侶」,李偉健笑說:「真係好搞笑!好少咁形容兩個男人,不過都好高興有人留意我哋呢對組合,不過瑞偉哥同姚瑩瑩先係最佳螢幕情侶。(之後同歐瑞偉仲有冇咩親熱戲?)冇(介唔介意再挑戰尺度?)我冇問題,八點鐘時段,尺度應該唔會太高啩!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!