掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

【我老公係發哥(番外篇)】發哥睇晒15集 感動回應:佢真係為我犧牲好多 __,發哥,周潤發,

一連十五集《我老公係發哥》已全數播出,不少人指看畢這個專訪系列後,也對發嫂陳薈蓮加深了認識,而身為其丈夫的發哥周潤發,日前亦跟記者做了個簡短訪問,他笑 ...




一連十五集《我老公係發哥》已全數播出,不少人指看畢這個專訪系列後,也對發嫂陳薈蓮加深了認識,而身為其丈夫的發哥周潤發,日前亦跟記者做了個簡短訪問,他笑指自己也是看了整輯《我老公係發哥》,才知道太太這麼多秘密!

問到對太太首次出鏡做專訪的評價?發哥笑說:「好開心吖,佢發揮得好好,好自我吖。出到街有好多人讚阿太靚,又話佢自然,佢好少可以自己對住個鏡頭咁自然,講啲咁感性嘅嘢,係開心嘅。」

對於太太重提胎兒夭折一事,發哥坦言發嫂能夠重提是件開心事:「佢覺得舒服,講嘅時候有啲釋放咗,個人開心咗,係OK嘅。可能有啲收埋收埋咁耐,佢又唔會同我講,如果佢係鏡頭面前可以講到,咁即係佢睇通咗啦。」發哥坦言唔知太太要花七年時間先走出喪女之痛:「女人嘅嘢梗係好秘密嘅,即係好多嘢,佢收喺心入面唔會同個老公講,佢藉住呢次訪問,將入面嘅叫做秘密啦,或者係冤屈,或者係唔開心,抒發咗,應該係開心嘅。」

發哥又大讚太太不論是當其經理人,還是周太一職,發嫂也是相當稱職,但發哥同時亦心疼發嫂為自己犧牲太多:「好似有時我覺得因為我喜好係鍾意做戲,因為我鍾意,令到佢犧牲咗好多嘢,我覺得偉大嘅。如果你鍾意一個人,有時冇辦法㗎喇,係要咁,除非我退休唔做㗎啫,所以依家盡量減少啲,揀啲自己鍾意做嘅電影囉。

「去到我哋咁嘅歲數嘅時候,亦都唔係咁多角色啱我哋做。依家阿太應該會無以前咁辛苦,可以周圍去下,做自己鍾意做嘅嘢,我覺得佢係有啲空間俾返佢自己係好啲嘅,太多時間放喺我度,佢就變咗辛苦呀。」

至於發嫂在訪問中透露,會將所有財產捐出,發哥表示絕對支持太太的做法,並指自己用不了這麼多錢,若財產能妥善地運用在有需要幫助的人身上,能夠幫助到別人,會比做任何事來得快樂。

採訪:陳月媚

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷

http://bit.ly/2y4k2zc

【我老公係發哥(7)】31年恩愛婚姻秘訣 情聖發哥送花蒸蟹製驚喜

http://bit.ly/2lZzUl0

【我老公係發哥(8)】熟讀《孫子兵法》學做發哥經理人 發嫂傾片酬好辣?

http://bit.ly/2hl1VlB

【我老公係發哥(9)】同御用團隊玩到癲 發哥:邊個隊醉發嫂要斬手指!

http://bit.ly/2zvhlKN

【我老公係發哥(10)】食飯Keep弗不言休 發嫂成立基金捐身家

http://bit.ly/2hgYvfX

【我老公係發哥(11)】兒時目睹母親漏夜出走 發嫂:做唔到阿媽唔代表要憎

http://bit.ly/2zxBYGq

【我老公係發哥(12)】富商爸爸謎一般背景 發嫂:佢捱苦唔會同我講

http://bit.ly/2moCVvt

【我老公係發哥(13)】發嫂18歲前未着過裙 寧當警花唔做家族生意

http://bit.ly/2hAX6Va

【我老公係發哥(14)】貼地掃街食平民嘢 發嫂:我爭落周身街數

http://bit.ly/2juLvrB





一連十五集《我老公係發哥》已經全數播出。 發嫂於訪問中真情流露,連老公發哥都讚。
完成拍攝後,發嫂即去麵包店買老公鍾意食嘅麵包,難怪發哥話自己係幸福嘅人。 發哥係發嫂嘅御用攝影師。 每次發嫂的家人來港旅行,只要發哥有空檔,佢都會出席。圖左二為發嫂的叔叔。
發哥發嫂年青時的旅行照。 當年發哥拍攝電影《俠盜高飛》時,發嫂正懷胎七個多月。 發嫂的胎兒夭折後,發哥即帶她到歐洲旅行,這兩張照片便是當時留影的。
發哥與發嫂到新加坡探家人時,發哥抱着姨甥合照。 旅行時,發哥為發嫂拍下不時靚相。

鍾意就快D Share啦!