掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

傅嘉莉谷胸揀首飾唔怕「限奶令」 __,傅嘉莉,

傅嘉莉為台慶揀選首飾。藝人傅嘉莉(Kelly)早前已為11月19日無綫台慶揀選戰衣,這次她又現身Peonia珠寶店揀選首飾,她穿上低胸上衣加皮褸由助手 ...


傅嘉莉為台慶揀選首飾。


藝人傅嘉莉(Kelly)早前已為11月19日無綫台慶揀選戰衣,這次她又現身Peonia珠寶店揀選首飾,她穿上低胸上衣加皮褸由助手陪同現身珠寶店,她除了睇重量級的首飾外,亦有揀選鑽石戒指,她睇中了幾套首飾後即脫下外套,將首飾戴上身,她每戴上一套都流露出滿意的表情,而且心大心細,難於決定揀邊套,她逗留了一個多小時後離開。

東網致電Kelly,她謂為台慶揀首飾:「今年喺無綫50周年大日子,大家都好重視,所以之前喺網上叫粉絲幫我揀戰衣,我冇諗過好多男粉絲咁着緊,好多人有留意,以為只係女仔先鍾意留意靚衫。(睇中邊套首飾?)未定,全部都好靚,但如果襯番件晚裝裙嘅色,可能會揀藍寶石珠寶嗰套。(見你都有睇鑽石戒指?有冇收過?)冇,鑽戒要等最後嘅Mr.Right先可以收,依家自己買,我一儲到錢就會買首飾,可以保值。嚟緊爹哋生日,我同阿哥都諗住買隻鑽石戒指送畀佢。」

至於無綫突然推出「限奶令」,問會否影響今年戰衣性感程度,她說:「我一向以健康性感,唔會好誇張,不過呢個決定都幾好,大家可以更專注喺演技方面。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!