掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

周麗淇為拍無綫劇 狂推Job損失慘重 __,無綫,周麗淇,

賺少好多!女星周麗淇(Niki)、孫儷及陳曉等演出的內地劇集《那年花開月正圓》,播出以來收視及口碑同樣報捷,網上更錄得逾一百億點擊,促使一眾主角人氣急 ...


賺少好多!


女星周麗淇(Niki)、孫儷及陳曉等演出的內地劇集《那年花開月正圓》,播出以來收視及口碑同樣報捷,網上更錄得逾一百億點擊,促使一眾主角人氣急升,風頭一時無兩,該劇近日還安排於無綫播放。而劇中飾演「千紅」的Niki,更剛於「第四屆橫店影視節」獲得「最佳女配角」。

對於該劇如此受歡迎,Niki坦言意料不及:「當初知道點擊去到咁多時,心諗個數據係點計?即係幾多人睇?好多疑問,不過有幸參與呢套劇,冇諗過香港都咁多人睇,而家播緊配音版,孫儷、陳曉佢哋都想知廣東話版係配成點,我都好期待。」

談到與戲中演員均是首次合作,與孫儷更是演好姊妹,Niki大讚對方是一位很好的對手,奈何時間有限,開工時大家各自專注角色當中,未有太多演技上交流,相反戲外分享較多,她謂:「大家生活上有共同話題,好似養生同運動(邊幕最深刻?)有一場打陳曉嘅戲,第一日開工就拍,打到我手腫又瘀又痛,佢都冇反應,可能太瘦,我只係打到佢啲骨啦!」

談到劇中為愛情不惜一切,現實生活中的Niki笑指亦曾為愛情付出,她謂:「每個人都肯為愛付出,好似犧牲時間、工作,冇就唔叫愛情,愛情來嘅時候可能會懶啲,依家未有咪邊做邊等,有嘅時候咪可能減少啲工作,可能一年一套咁,其實呢幾年喺內地發展,我享受呢個時刻,不過都有同經理人傾,拍完無綫劇集《再創世紀》會休息充電。」

對於《那》劇後吸引不少商演及廣告送上門,惟因檔期未能配合而推掉,損失難以想像,Niki無奈謂:「有同《再》劇監製講為咗佢唔賺錢,再加上我係要集中精神嘅演員,要長時間代入角色,同一時間只能做一樣嘢,的確《那》劇後係有好好質素嘅劇搵我,好多廣告同商演都接唔到(損失數字可以買樓?)哈哈!叫監製賠番畀我。」

化妝:Navi Lam

髮型:Deddy Kwan@HAiR Salon

服裝:Burberry

場地:HAiR Salon

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!