掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

食過夜粥!朱晨麗想跟伍允龍學功夫 __,伍允龍,朱晨麗,

朱朱話想跟伍允龍學番一招半式。藝人伍允龍(Philip)與朱晨麗(朱朱)為無綫新劇《兄弟》拍攝一場車廂查案戲,由於涉及不少角色名字,令Philip大呼 ...


朱朱話想跟伍允龍學番一招半式。


藝人伍允龍(Philip)與朱晨麗(朱朱)為無綫新劇《兄弟》拍攝一場車廂查案戲,由於涉及不少角色名字,令Philip大呼記對白有難度,故也趁機向近期產量多的朱朱請教。

談到早前大隊於英國取景兩星期,Philip笑指從中發現朱朱原來是舞蹈高手,他謂:「因為影合照時佢踢腳踢到好高,咁我都有跳起。」朱朱被問到可有興趣跟Philip學番一招半式功夫?她謂:「想呀!」

鍾意扮四大天王

對於鍾嘉欣公開大讚Philip唱功似足歌神張學友,身為舊愛的他謂:「多謝佢!我唱K好鍾意唱張學友啲歌曲,嗰時喺美國主要係唱四大天王嘅歌,我好鍾意模仿佢哋!(劇中要你唱歌難聽,會嗰會要求監製畀場唱歌好聽嘅戲份?)唔使要唱歌好難聽都幾難,不過要入戲,之前拍完嗰場戲喉嚨沙晒。」

唔怕性感鏡頭被刪

另外,無綫向內部發出「限奶令」,問到朱朱於19日台慶會否密實上陣?她謂:「到時我以高貴為主,晚裝長袖嘅,騷腿同半透視咁,配合金禧主題,經理人都過目咗!」提到早前於無綫劇集《特技人》以bra top上陣打排球,會否擔心受「限奶令」影響被删?朱朱謂:「唔怕,之前宣傳片都播咗,畀人出cap晒圖嗰場戲都係劇情需要,每個人身形又不同,希望大家以特技人身份去睇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!