掃呢頁CODE去手機

2017年11月25日 星期六

【金馬獎不斷更新】57歲惠英紅憑《血觀音》奪影后 __,惠英紅,

第54屆金馬獎頒獎典禮今晚7點喺台灣舉行,紅地毯5點就會開始,即使現場陰天有雨,但都有好多fans現身,主辦單位仲好貼心咁搭起遮雨棚,等嘉賓們唔使淋濕 ...




第54屆金馬獎頒獎典禮今晚7點喺台灣舉行,紅地毯5點就會開始,即使現場陰天有雨,但都有好多fans現身,主辦單位仲好貼心咁搭起遮雨棚,等嘉賓們唔使淋濕。主持人劉傑中、楊千霈率先走上星光大道,為金馬紅毯揭開序幕。

2314:第54屆金馬獎頒獎典禮完滿結束。

2310:最佳劇情片由《血觀音》奪得,導演楊雅喆上台領獎,佢先在台下和《血觀音》台前幕後擁抱後上台,佢喺台上再同出爐影后惠英紅擁抱,佢先多謝台前幕後,文淇就喺導演身後激動流淚,楊雅喆最後揚起黃底紅字寫住「沒有人是局外人」的毛巾,全場鼓掌。

2259:最佳女主角由《血觀音》嘅惠英紅嘅奪得,佢一知道得獎之後,就用手掩住心口,仲拍住心口上台。上到台之後佢就話:「十多年前我來這裡,見到很多優秀演員,當年我拿不到獎,覺得自己做得不夠好,我和自己說要再演好一點,2009年我拿到最佳女配角,我和自己說,要發揮得更好,要每個角色都可以給大家驚喜,我一接到《血觀音》劇本就覺得十分好,所以用了小手段,要得要這個角色,試鏡的時候,我將我所想像嘅棠夫人演給導演看,也很多謝戲中的兩女兒,沒有她們我也演不到。我不會放棄,我希望再來。」

2247:最佳男主角由《老獸》嘅涂們奪得。

2233:最佳導演由《嘉年華》導演文晏奪得。文晏喺台上講感言嘅時候,就話今次攞到金馬獎嘅最大收穫,就係唔使抽籤,都可以喺台灣上映,真係好難得,講完之後全場歡呼。憑住《嘉年華》提名最佳女主角嘅文淇,喺台下聽感言嘅時候都聽到眼濕濕。

2222:林俊傑喺唱歌表演嘅環節,除咗唱出《偉大的渺小》之外,仲用廣東話唱出《當年情》。

2206:徐楓獲大會頒發終身成就獎,張艾嘉喺頒之前就話徐楓係一個俠女,仲大讚佢對華語電影有好大貢獻。當徐楓上台嘅時候,全場所有觀眾都有起立。佢喺台上話:「因為一生只能領一次,所以先請最佳男女主角的人先回酒店,謝謝老公在經濟不好的時候,給了我資金去拍《滾滾紅塵》和《霸王別姬》等等的26部電影。」

2158:楊貴媚頒發年度台灣傑出電影工作者獎項,由胡定一奪得。

2148:最佳原創電影歌曲由《大佛普拉斯》嘅《有無》奪得,都係由今日林生祥上台領獎,佢就話今日第一次攞金馬獎,冇諗過一次過攞咗兩個金馬獎,佢仲話:「由一個客家人唱台語歌,希望多包涵。」

2142:最佳原創電影音樂由《大佛普拉斯》嘅林生祥奪得,佢喺台上就話今次係第一個金馬獎。

2126:蔡依林出場表演,佢唱出咗六首歌曲,分別係《甜蜜蜜》、《流金歲月》、《最後一夜》、《追夢人》、《幸福路上》、《祝你幸福》,不過佢就失手走音,被網民狂笑。

2117:最佳改編劇本由《大佛普拉斯》嘅黃信堯奪得。

2114:最佳原著劇本由《老獸》嘅周子陽奪得。

2105:最佳造型設計由《擺渡人》嘅張叔平、張兆康奪得,張兆康喺台上話好開心可以同阿叔合作,又多謝包sir將啲造型拍得好靚。阿阿叔計埋呢一個獎,已經係第13個金馬獎喇。

2103:最佳美術設計由《擺渡人》嘅邱偉明奪得。

2055:最佳動畫長片由《大世界》奪得。

2050:最佳動畫短片由香港代表《暗房夜空》石家俊、黃俊朗同埋黃梓瑩一齊上台領獎。

2048:最佳女配角由《血觀音》嘅文淇奪得。一知道自己得獎就即時流淚,上到台就同偶像兼王渤抱抱,喊住多謝父母同埋導演。

2026:最佳攝影由《大佛普拉斯》嘅中島長雄奪得,由納豆代領。

2019:最佳男配角由《阿莉芙》嘅陳竹昇奪得。

2013:陶子訪問李安,佢一陣要頒發最佳男配角,佢個仔李淳都有份,問到佢想唔想個仔攞獎,佢就話唔想。

2002:大會播出短片向已故演藝工作者致敬,當中包括有方逸華、陳自強、陳文輝、于素秋、曾景祥、秦萍、曾守明、齊柏林、魯芬、豬哥亮、李麗華、高飛、九紋龍、陳佩華等等。

1958:最佳紀錄片由《囚》奪得。

1954:最佳劇情短片由《亮亮與噴子》奪得。

1950:最佳剪輯由《塑料王國》嘅錢孝貞、李博奪得。

1940:最佳動作設計由《綉春刀II修羅戰場》嘅桑林奪得。

1937:最佳視覺效果由《擺渡人》嘅林哲民同、Perry KAIN、Thomas REPPEN奪得。

1930:最佳音效由《報告老師!怪怪怪怪物!》嘅杜篤之、吳書瑤及杜均堂奪得。呢個係佢第12座金馬獎。

1921:最佳新演員獎由《強尼·凱克》嘅瑞瑪席丹奪得。

1913:最佳新導演獎由《大佛普拉斯》嘅黃信堯奪得。

1858:最後壓軸登場嘅係金球影后謝茜嘉謝西婷(Jessica Chastain),佢以金馬「伯爵大使」身分出席金馬盛會,會同李安一起頒發最佳女主角獎。佢着住粉紫色禮服登場。

1856:李安導演情義相挺金馬獎,每年都不辭辛勞由美國飛台灣頒獎,佢一現身就讓影迷尖叫不已。

1853:舒淇以《健忘村》入圍最佳女主角獎,着住Elie Saab禮服,搭配Stuart weitzman鞋現身紅地毯。

1852:兩屆金馬影后徐楓今晚將獲頒終身成就獎,兒子湯子嘉、湯珈鋮陪著她出席,母子3人難得一起公開亮相。徐楓穿上台灣精品夏姿‧陳SHIATZY CHEN為她專屬訂製的禮服,佩戴CINDY CHAO珠寶,雍容華貴

1846:第54屆金馬獎評審團聯袂亮相,評審團主席吳念真率領包括秦海璐(金馬獎影后)、張同祖(香港電影導演會榮譽會長)、陳勝昌(金馬獎最佳剪輯)、虞戡平(知名導演)、裴開瑞(Chris Berry,國際華語電影學者)、錢翔(知名攝影、金馬獎最佳新導演入圍)、烏爾善(金馬獎最佳新導演)、趙德胤(年度台灣傑出電影工作者)、侯季然(金馬獎最佳新導演入圍)、曾文珍(金馬獎最佳紀錄片)、何宇恆(南特影展最佳導演)、吳覺人(前上海電影節策展人)、呂蒔媛(金鐘獎最佳編劇)、李欣芸(金馬獎最佳音樂)、許力文(金馬獎最佳造型入圍)、陳志華(前香港電影評論學會會長)17人評審團出席盛會。

1836:曾志偉、黃百鳴、泰迪羅賓、施南生難得合體現身。

1827:惠英紅同《血觀音》嘅導演楊雅喆和惠英紅、文淇、吳可熙、霍汶希一起出席紅地毯。小紅姐憑《血觀音》角逐影后,噚日電影先奪得到觀眾票選獎。小紅姐話角色令人不寒而慄嘅感覺,係因為自己係專業演員,加上導演楊雅喆俾好多指點,又收集咗好多資料,加上身邊朋友發生嘅故事,先有咁精采演出。

1832:香港導演許鞍華和《明月幾時有》女主角葉德嫻一起出席。許鞍華今年入圍五項大獎,許鞍華今年有機會爭第4座最佳導演,問到佢有冇壓力?佢話:「能提名已經好高興。」至於葉德嫻被問到《明月幾時有》邊一幕深刻啲,佢就要人翻譯,之後再答:「最後有一場,這個媽媽槍斃一場。」

1834:郭書瑤着到一身性感晚裝行紅地毯。

1818:陳嘉樺(Ella)今晚就做頒獎嘉賓,着咗Giorgio Armani 2017秋冬秀上嘅壓軸款禮服。

1816:中國導演馮小剛以新作《芳華》角逐最佳導演獎,帶領入圍最佳新人獎嘅鍾楚曦上場。

1756:角逐最佳女配角獎嘅許瑋甯,着住白色薄紗禮服,心口只有一個用珠片圍成嘅圓環圖案。今晚許瑋甯將與吳慷仁一起頒獎。

1748:「康熙二人組」蔡康永、小S(徐熙娣)一齊到場,現場fans即時尖叫聲。佢哋今年合拍電影《吃吃的愛》,報名金馬但就冇提名,兩人今晚將合體頒發最佳新導演同新演員獎。小S一身透視裝好吸睛,蔡康永就回收舊衣,中規中矩。

1746:《擺渡人》導演張嘉佳率領工作人員出場。

1712:張艾嘉今日以一條Dior黑裙、配襯Piaget嘅鑽飾系列。佢今年有份提名最佳導演、最佳女主角,佢話心情還好,希望今日順利,但問到想拎邊個咩獎,佢就話:「不要再問了。」佢話完場前會公佈下屆主持,至於點解金城武唔嚟?佢笑話:「真係唔知,可能我請佢拍套戲就嚟。」

1700:紅地毯正式開始。



最佳女配角由《血觀音》嘅文淇奪得 最佳男配角由《阿莉芙》嘅陳竹昇奪得。


最佳音效由《報告老師!怪怪怪怪物!》嘅杜篤之、吳書瑤及杜均堂奪得。 瑞瑪席丹奪得最佳新演員
黃信堯奪得最佳新導演 最佳視覺效果由《擺渡人》奪得 最佳動作設計由《綉春刀II修羅戰場》奪得
最佳紀錄片由《囚》奪得。 最佳剪輯由《塑料王國》奪得。 最佳劇情短片由《亮亮與噴子》奪得。
最佳攝影由《大佛普拉斯》嘅中島長雄奪得,由納豆代領。








鍾意就快D Share啦!