掃呢頁CODE去手機

2017年11月25日 星期六

港呢啲:港鐵警告 網民恥笑 烈女舉牌6年勸低頭族 __,港鐵,

寶姐不忍愈來愈多人受頸椎病困擾,決心舉牌勸阻低頭族。(設計圖片)「頸椎病令人瞓唔到覺,最嚴重係會癱㗎!」如果你不時經過中環港鐵站,或者會見過佢。52歲 ...


寶姐不忍愈來愈多人受頸椎病困擾,決心舉牌勸阻低頭族。(設計圖片)


「頸椎病令人瞓唔到覺,最嚴重係會癱㗎!」如果你不時經過中環港鐵站,或者會見過佢。52歲的區家寶(寶姐)任職推拿師6年,眼見不少病人受到頸椎病困擾,苦不堪言,罪魁禍首,正正是低頭玩手機!6年來,寶姐在街頭巷尾、港鐵站舉牌,告誡港人:玩時玩,誓不低頭!

「冇痠攰嘅國度,就係屬於你嘅國度...」每周指定日子,寶姐都會在上班前,特意到港鐵閘口舉牌呼籲。路人覺得她奇怪,拍照放到Facebook上集體恥笑;港鐵公司以「港鐵範圍內不可展示任何標語為由」,多次發出警告,甚至報警。

「佢哋話我多X餘、低能、話我傻囉」,網民的閒言閒語,絲毫沒有動搖寶姐的決心。她笑道:「我好開心㗎,因為有人留意我嘛!」

想人留意,但她從來不藉此爭取生意,連卡片都幾乎沒派過一張。咁辛苦,為咗乜?「我只係要其他人聽到呢個訊息,今日佢改唔到,但佢始終記到呢句:『誓不低頭』」

完整故事,請看影片!

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網電視嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!