網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月21日 星期二

68歲照拍打戲!梁家仁趁孫仔出世打算退休 __,梁家仁,

睇唔出梁家仁已經68歲!武打演員梁家仁八十年代拍攝《天龍八部》飾演「喬峰」令觀眾印象深刻,九十年代夥拍周星馳合演多部喜劇變成笑匠。現年68歲的他仍老當 ...


睇唔出梁家仁已經68歲!


武打演員梁家仁八十年代拍攝《天龍八部》飾演「喬峰」令觀眾印象深刻,九十年代夥拍周星馳合演多部喜劇變成笑匠。現年68歲的他仍老當益壯,除了拍戲要求加打戲外,每日更穿運動背心及短褲打兩小時籃球鍛煉體能,他全程跑跑跳跳,果然寶刀未老!

家仁多年來與不少巨星合作,談到昔日跟周星馳拍對手戲,他笑言:「同佢合作過好多部戲,每次都打醒12分精神,因為佢演戲成日唔同,佢唔按劇本演,係完全改晒,所以要好專注咁迎合佢。」本來沒想過退休的梁家仁,首個孫仔將於明年一月出世,他直言或會提早退休,弄孫為樂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!