網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月14日 星期二

【救地球都要休息下】超人之母着白色三點式泳衣 「Big爆」上圍好鬼誘人 __,超人,

羅子喬(Bella)帶住超人之母呢個稱號,不停遊走亞洲「揾食」,依家仍然為舞台劇「奧特曼.英雄再現」巡迴演出做準備,事關遲啲喺台灣同大陸仲要演出,而佢 ...




羅子喬(Bella)帶住超人之母呢個稱號,不停遊走亞洲「揾食」,依家仍然為舞台劇「奧特曼.英雄再現」巡迴演出做準備,事關遲啲喺台灣同大陸仲要演出,而佢為鍛鍊自己體能亦開始跳空中舞,仲成功減咗10磅肉添!

瘦身有成績,Bella即刻向網民同朋友派福利,今日就分別喺facebook同朋友圈放咗幾張旅行相,着住白色三點式泳衣的她,擺晒甫士坐喺海邊,大騷纖腰同「Big爆」上圍,吸引唔少網民留下心心眼,另外又有高炒嘟嘴相,同埋著住三點式,腿張開坐喺單車上嘅相,真係好鬼誘人。

Bella喺facebook留言話:「最近的訓練課程慢慢步上軌道,辛苦了好些日子,終於能短暫休息充電一下,吹吹海風愜意的曬曬太陽。 喜歡這裡,也分享給你們。」《蘋果》揾過Bella,原來佢趁有個小假期,去咗馬爾代夫休息兼充電,佢話:「自己分配時間都ok嘅,因為唔俾自己放鬆一下,都會影響做嘢嘅情緒,不過我玩完又會好快收拾到心情。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Bella成功減咗10磅

擺晒甫士坐喺海邊




鍾意就快D Share啦!