網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月14日 星期二

受傷後首現身!欣宜撐住拐杖開工 __,欣宜,

欣宜夠晒樂觀!歌手鄭欣宜早前在外地發生意外,在跳水時跳斷腳受傷,回港後要接受手術。傷後欣宜首度露面接受電台訪問,電台為方便欣宜要坐輪椅上落,特意在樓梯 ...


欣宜夠晒樂觀!


歌手鄭欣宜早前在外地發生意外,在跳水時跳斷腳受傷,回港後要接受手術。傷後欣宜首度露面接受電台訪問,電台為方便欣宜要坐輪椅上落,特意在樓梯放斜台,不過欣宜未有坐輪椅,見她撐着兩支拐杖落車,她左腳打了石膏,一級一級跳上梯級,之後再行入公關訪接受訪問。

對唔住汪明荃

欣宜指今次受傷是100%的Kai,她說:「因為收到下年4月22日紅館申請到檔期開心到癲咗,諗住去個旅行,返嚟修心養性,點知就玩到整親腳。」欣宜最不好意思是出席不到Liza(汪明荃)入行50周年騷,因是Liza親自打來邀請,但因要做手術,所以只能說對不起出席不到。

問到工作有否受影響?欣宜謂:「打咗石膏接咗嘅工作都會盡做,廣告客戶都好好會遷就拍攝。(沖涼最唔方便?)因為屋企沖涼嗰個位都有一級樓梯,好彩物理治療師都有教點上樓梯,同埋包住抬高隻腳先沖涼。」石膏大約兩星期拆走,之後就換上吹氣石膏。

有猛男幫手

講到當日手術前拍片爆喊,欣宜表示是怕痊愈後都不能回復以前靈活,又自己喜歡穿高跟鞋。她透露本身已構思紅館個唱有Part似考牌式的勁舞挑戰舞台,不過受傷後物理治療師都教會她做人要向前望,發癲是解決不了問題,而是正面向前行。欣宜笑言當日受傷前沙灘沒有人,但她受傷後,不少「令立立」型男走出來扶她,即時痛楚減少。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!