掃呢頁CODE去手機

2017年11月16日 星期四

費事嚇親馬國明!黃心穎出巡急救熊貓眼 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎捱到殘晒,馬國明會唔會心痛呢?!港姐出身的黃心穎除了是男友馬國明的「BB」外,樣子甜美又有身材的她,更是不少宅男心目中的女神。不過「女神」始終都 ...


黃心穎捱到殘晒,馬國明會唔會心痛呢?!


港姐出身的黃心穎除了是男友馬國明的「BB」外,樣子甜美又有身材的她,更是不少宅男心目中的女神。不過「女神」始終都是女人,大部分女人都貪靚,心穎BB為Keep住靚樣以最佳狀態示人,趁住不用開工去美容院扮靚。

戴罩遮素顏

最近拍劇捱到殘的心穎,免得一雙「熊貓眼」嚇怕男友,日前獨自現身銅鑼灣置裝兼扮靚,當日下午3時,素顏上陣的心穎全程戴住口罩遮殘樣,急急腳步往該處一幢有美容院的商廈做Facial救救黑眼圈。約兩個多小時後,做完Facial的心穎同樣戴住口罩步出,但她未有即時回家,反而繼續在附近Shopping。

掃衫買零食

戴住口罩的心穎BB於時裝店內揀衫,逛了一會已有斬獲,見她挽着大袋戰利品離開,期間有不少途人認出她兼眼望望,但她未有理會繼續行街揀靚衫。意猶未盡的她其後轉戰另一時裝店極速兜了一個圈,之後到附近便利店增值,順便購買餅乾、飲品及少許零食,便往停車場取車返歸。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!