網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月11日 星期六

【計到盡】無綫邀羅嘉良回巢賀台慶 為慳幾萬蚊取消合作? __,無綫,羅嘉良,

眨下眼,11月19日,無綫台慶又到。年年都係咁啦,將一啲舊橋重重複複用完又用,冷飯炒熱再攤番凍,令觀眾由唔識笑到真係忍唔住笑。節目內容吸引力不再,但大 ...


眨下眼,11月19日,無綫台慶又到。年年都係咁啦,將一啲舊橋重重複複用完又用,冷飯炒熱再攤番凍,令觀眾由唔識笑到真係忍唔住笑。

節目內容吸引力不再,但大家對「數人頭」呢個遊戲就樂此不疲。其實有路可捉嘅,台慶亮燈通常都冇咩鎮台之寶喺度,節目巡禮就多啲,因為有廣告商在場,製造不少商機。至於台慶………比較難估。台慶頒獎禮就一定星光熠熠嘅。

講番難估呢個問題,何止觀眾估佢唔到,就連受邀請嘅嘉賓,都估唔到自己呢頭獲貴賓式邀請,又話出埋機票住宿,嗰頭俾人彈鐘,仲要係嗰個係三屆視帝,兼無綫首位視帝羅嘉良。

已經北上搵人仔多年、再婚娶埋大陸演員妻子仲生咗個女嘅羅嘉良,早前都有返無綫幫手拍下「帶人劇」《與諜同謀》,做襯托鄭俊弘嘅角色,今次亦係羅嘉良闊別娘家八年之後再效力。

上個月,無綫開始傾台慶夜嘉賓名單,周刊報道指會上不少人提出邀請羅嘉良,仲諗咗好多環節俾佢做,例如分享下佢喺無綫嘅日子啦、chit chat啦、致敬環節啦咁,無綫亦已經聯絡咗佢,誠邀出席,仲話願意支付佢返港嘅機票同酒店費用。

羅嘉良亦係一個念舊嘅人,佢都話好懷念喺無綫成長嘅歲月,所以應承咗。但問題係,佢本來一早plan咗,本月中要去多倫多,同囝囝慶祝十八歲生日,所以一早向劇組請假,book晒機票。依家因為要出席台慶,羅嘉良就同囝囝講,希望囝囝可以體諒,可能要返香港一兩日,親子時間會少啲,囝囝都冇問題。

既然係咁,羅嘉良就著手改機票啦,成個行程改晒schedule,並通知無綫。呢個時候無綫覆返佢話:唔使喇,你唔使返嚟喇。

羅嘉良竟然俾人彈鐘?黑人問號。

周刊向羅嘉良了解事件,佢承認當幾乎辦好晒機票酒店準備返港之際,無綫突然同佢講,話唔使佢返嚟。至於是否因為budget嘅問題,羅嘉良話「佢哋係咁講」,但亦不排除係其他原因。訪問中,羅嘉良顯得大惑不解,未至於激動嬲豬,但失望一定有。他稱,依家嘅無綫,令他感到陌生。而同樣的事情,以前係唔會發生。羅嘉良謂感到十分心痛,唔明白點解自己成長嘅公司會變成咁。

最奇怪係,無綫之前邀請羅嘉良嗰陣,講明願意支付機票及酒店錢;但當羅嘉良改行程,報埋價之後,無綫又話根本冇預呢個支出。咁可能就係,無綫最初一心諗住係俾羅嘉良由浙江橫店返港嘅機票錢,而冇諗過佢本來要去多倫多探仔。不過羅嘉良補充謂,取消原定機票、加埋返港機票及住宿,條數都係幾萬蚊,佢自己俾都冇問題,但問題係依家無綫叫佢唔使返嚟喇。

周刊聯絡過無綫助理總經理(非戲劇製作)余詠珊,她稱因為時間夾唔到,所以同羅嘉良今次合作唔成事。至於是否預算出問題,余詠珊話「應該唔係」。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!