網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月11日 星期六

【有圖!】男友屢與大奶妹傳緋聞 阿嬌首po攬腰圖證名份 __,阿嬌,鍾欣潼,

終於,終於輪到鍾欣潼(阿嬌)放閃喇!阿嬌自公開認愛「醫界王陽明」、整容醫生賴弘國後,花生同祝福兼之而有之,但最弊就係賴弘國異性緣不絕,之前離過婚,又被 ...




終於,終於輪到鍾欣潼(阿嬌)放閃喇!

阿嬌自公開認愛「醫界王陽明」、整容醫生賴弘國後,花生同祝福兼之而有之,但最弊就係賴弘國異性緣不絕,之前離過婚,又被爆有個F奶女子嗌佢做老公,未完,跟住再有人爆料,話「醫界王陽明」9月初仲同另一名「大奶妹」及醫生朋友同遊東京,咦,呢位「大奶妹」仲唔係第一次同「醫界王陽明」去旅行。

依家,賴生又去咗旅行喇,此行唔係同大奶妹,而係阿嬌。

啱啱阿嬌喺instagram放閃,上載同賴弘國合照,阿嬌身穿露腰裝,小鳥依人,挨在男友攬到實,企喺海邊,迎風背光睇日落,真係好浪漫,就連阿Sa同King Jer都忍唔住要俾like大嗌sweeeeeeeet!



賴生又去咗旅行喇 阿嬌喺instagram放閃




阿嬌身穿露腰裝







鍾意就快D Share啦!