網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月26日 星期日

【金馬獎頒獎禮】蔡依林致敬環節勁走音 曾志偉聽到呆晒冇反應 __,志偉,蔡依林,曾志偉,

第54屆金馬獎頒獎典禮舉行,蔡依林擔任表現嘉賓為環節「時代歌后·幸福記憶」獻唱,呢次係佢首次登上金馬表演舞台,負責向天后前輩鳳飛飛、鄧麗君、甄妮、蔡琴 ...




第54屆金馬獎頒獎典禮舉行,蔡依林擔任表現嘉賓為環節「時代歌后·幸福記憶」獻唱,呢次係佢首次登上金馬表演舞台,負責向天后前輩鳳飛飛、鄧麗君、甄妮、蔡琴致敬,不過就失手……一開口就走音……連曾志偉都聽到呆咗唔識反應。

蔡依林先係唱咗鄧麗君《甜蜜蜜》,一開口唱到個「甜」字,就已經唔啱音,之後到咗「是你,是你,夢見的就是你」走失準,有網民認為唔係佢平時嘅專長音域,但唱多陣都唔算好流暢。蔡依林直到唱蔡琴《流金歲月》、甄妮《最後一夜》、鳳飛飛《追夢人》,蔡依林先搵番感覺,最後佢深深鞠躬搭配字幕「謝謝你們用電影寫下每一個時代」。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

nowTV影片截圖 蔡依林挑戰低音域,網民話佢「一開始音飄走」














鍾意就快D Share啦!