掃呢頁CODE去手機

2017年11月29日 星期三

【絕頂好老公】劉愷威自爆幫老婆洗底褲﹕很順手的事 __,劉愷威,

劉愷威與大陸女星楊冪結婚4年,育有3歲大囡囡小糯米,由於兩夫妻各有各忙,經常分隔兩地,婚變傳聞真係聽到有啲厭。不過,近日網上瘋傳一段劉愷威昔日受訪嘅恩 ...




劉愷威與大陸女星楊冪結婚4年,育有3歲大囡囡小糯米,由於兩夫妻各有各忙,經常分隔兩地,婚變傳聞真係聽到有啲厭。

不過,近日網上瘋傳一段劉愷威昔日受訪嘅恩愛片段,見劉愷威一邊縫公仔,一邊回答主持人問題。面對主持人不停提問,愷威都有問必答,仲大爆同太太之間嘅閨房小秘密。被問到與太太親密舉動,愷威略帶怕醜咁話:「會親一下,也不只一下!」再被問到會唔會幫楊冪洗內衣褲?愷威亦淡定回應:「洗過,很順手的事。」

當主持人問到用女王、公主、管家、保姆邊個詞語嚟形容楊冪最貼切?劉愷威秒速回答:「保姆。」佢話老婆乜都好,最大嘅缺點就係太忙。而佢同太太之間都冇乜秘密,連手機密碼都知道,楊冪都睇過佢嘅手機內容。另外,仲有提到囡囡小糯米,劉愷威笑話﹕「糯米還在產房的時候,初吻已被我奪走了。」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

劉愷威喺節目上自爆曾幫太太楊冪洗底褲。(互聯網圖片) 奪邊個初吻?咪就係囡囡小糯米囉。(互聯網圖片) (資料圖片)
劉愷威同楊冪屢傳婚變。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!